掃呢頁CODE去手機

2016年1月31日 星期日

Tao:成功需父幹?Tao父親自爆身家逾200億 __,

Tao爸爸自爆身家百億!next1/1preTao爸爸表示已為Tao留下二百幾億資產嘅公司。next1/1preTao堅係富二代。next1/1preTao細個又幾得意喎!next1/1pre一直喺韓國男團EXO發展唔錯嘅前成員黃子韜(Tao),去年突然單方面提出離隊,之後更加申請要同其所屬SM事務所解約,最終要對簿公堂,事件轟動一時。原來成件事嘅源頭,就係因為Tao嘅富爸爸一句說話:「寧做雞頭不 ...


Tao爸爸自爆身家百億!

next 1/1 pre

Tao爸爸表示已為Tao留下二百幾億資產嘅公司。

next 1/1 pre

Tao堅係富二代。

next 1/1 pre

Tao細個又幾得意喎!

next 1/1 pre

一直喺韓國男團EXO發展唔錯嘅前成員黃子韜(Tao),去年突然單方面提出離隊,之後更加申請要同其所屬SM事務所解約,最終要對簿公堂,事件轟動一時。原來成件事嘅源頭,就係因為Tao嘅富爸爸一句說話:「寧做雞頭不做鳳尾」。

唔講唔知,Tao嘅爸爸身家豐厚,絕對稱得上係富豪級,Tao爸爸黃忠東日前接受內地傳媒訪問時,自爆為兒子留下二百多億資產的公司,以及位於青島的四、五套房子,對於兒子Tao去韓國受訓進入娛樂圈,黃忠東表示當時非常贊成兒子去做自己想做嘅事情,不過亦定下兩、三年嘅期限,表明SM事務所到時未能將Tao捧紅去到可以獨立發展嘅地步,就會另覓地方發展,最終為兒子挑選了一間規模較細的經理人公司,直言要兒子「寧做雞頭不做鳳尾」。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!