掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

羅霖:湯碗胸羅霖VS低胸露背麥家琪 __,麥家琪,羅霖,

羅霖(左)、麥家琪同樣以性感造型示人,唔怕凍咩?next1/1pre羅霖推出人形攬枕,仲話要派畀仔仔同朋友添!next1/1pre羅霖搞網店,點知自己忍唔到手買咗勁多嘢,所以話女人錢真係容易賺。next1/1pre以大DeepV示人嘅羅霖身材弗到漏油!next1/1pre羅霖仲賣埋男女裝內衣。next1/1pre羅霖next1/1pre麥家琪以低胸裝示人,相當性感。next1/1pre背多Fun! ...


羅霖(左)、麥家琪同樣以性感造型示人,唔怕凍咩?

next 1/1 pre

羅霖推出人形攬枕,仲話要派畀仔仔同朋友添!

next 1/1 pre

羅霖搞網店,點知自己忍唔到手買咗勁多嘢,所以話女人錢真係容易賺。

next 1/1 pre

以大Deep V示人嘅羅霖身材弗到漏油!

next 1/1 pre

羅霖仲賣埋男女裝內衣。

next 1/1 pre

羅霖

next 1/1 pre

麥家琪以低胸裝示人,相當性感。

next 1/1 pre

背多Fun!

next 1/1 pre

張文慈

next 1/1 pre

藝人羅霖、麥家琪、張文慈、筱靖等以性感晚裝到荃灣出席晚宴,羅霖谷出湯碗胸搶鏡,而麥家琪則以低胸露背裝示人,相當吸睛!接受訪問時,羅霖透露網店已經開始運作,而且反應踴躍,她笑謂:「自己都買咗好多嘢,好似人形攬枕會送畀朋友同個仔,自己訂得最多嘢。(有冇叫男友買嘢?)得佢一個買唔夠,要好多個男朋友先夠。(攬枕銷量好嗎?)幾好呀,有我個樣,幾受歡迎,仲有杯、咕𠱸磁磚都有我個樣。(會唔會出貼身產品?)男女裝內衣都會有,但就唔會有我個樣,會設計得靚啲,自己都會着。」

拍劇要顧家庭生活

已為人母的麥家琪近期頻頻出席活動,她說:「係大家以為我唔做啫,其實我好自由,做又得,唔做又得,之前都有返大陸拍網絡電影。(會唔會拍劇?)拍劇太長時間就唔得,此終要照顧三個小朋友,大仔8歲、細仔5歲、細女就3歲,雖然有人幫手睇功課,但都要畀時間陪佢哋,不過,有時返大陸拍電影幾日,都可以訓練下佢哋獨立。」麥家琪透露大仔搵學校讀書順利,細仔則仍未找到學校,令她甚為煩惱。雖然她將來也打算送子女到外國讀書,但也希望他們先學好中文。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!