掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

王晶唔怕網民罷睇:香港票房係內地1/25 __,王晶,

王晶話香港票房其實係內地票房嘅25分之1。next1/1pre王晶受訪時表示對票房充滿信心,不認為其他賀歲片會分薄票房。next1/1pre王晶仲話上年都有人話罷睇,結果咪又係攞第一。next1/1pre王晶率先偕囡囡王子涵到場。next1/1pre鍾采羲亦盛裝谷胸性感現身。next1/1pre由周潤發、劉嘉玲、張學友及張家輝等主演的賀歲猛片《賭城風雲III》今晚在灣仔會隆重首映,導演王晶已率先偕 ...


王晶話香港票房其實係內地票房嘅25分之1。

next 1/1 pre

王晶受訪時表示對票房充滿信心,不認為其他賀歲片會分薄票房。

next 1/1 pre

王晶仲話上年都有人話罷睇,結果咪又係攞第一。

next 1/1 pre

王晶率先偕囡囡王子涵到場。

next 1/1 pre

鍾采羲亦盛裝谷胸性感現身。

next 1/1 pre

由周潤發、劉嘉玲、張學友及張家輝等主演的賀歲猛片《賭城風雲III》今晚在灣仔會隆重首映,導演王晶已率先偕囡囡王子涵到場,而鍾采羲亦盛裝谷胸性感現身。

王晶受訪時表示對票房充滿信心,不認為其他賀歲片會分薄票房,自信《賭》片系列水準平均,惟他再次重申今年不會開拍第四集。

提到今日有網民發起罷看《賭》片行動,王晶坦謂:「總會有呢啲人,依家嚴重分裂嘅社會,冇得勉強。(擔心香港票房?)香港票房其實係內地25分之1,你話我擔唔擔心?上年都有人話,結果咪又係第一。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!