網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月11日 星期四

雪馬明要陪葬 周麗淇嬲爆 [壹週刊 - 1353] __,馬明,周麗淇,馬國明,M1,

馬國明拒加監被雪,由他擔正的《流氓皇帝》亦變成倉底貨。探熱針雪馬明要陪葬 周麗淇嬲爆跟無綫簽部頭約的周麗淇,14年與馬國明合作重演34年前經典《流氓皇帝》,劇集原本安排去年八月上,連記者會宣傳片都拍埋,不過事隔一日,劇集突然作出調動,劇集抽起至今,播映無期。重頭劇變倉底貨,無綫未有交代因由,還不斷要求Niki再拍劇,令Niki及其經理人大岳娛樂,𢱑爆頭!石沉大海無綫搵潘嘉德重拍經典電視劇《流氓皇帝 ...


馬國明拒加監被雪,由他擔正的《流氓皇帝》亦變成倉底貨。

探熱針

雪馬明要陪葬 周麗淇嬲爆

跟無綫簽部頭約的周麗淇, 14年與馬國明合作重演 34年前經典《流氓皇帝》,劇集原本安排去年八月上,連記者會宣傳片都拍埋,不過事隔一日,劇集突然作出調動,劇集抽起至今,播映無期。重頭劇變倉底貨,無綫未有交代因由,還不斷要求 Niki再拍劇,令 Niki及其經理人大岳娛樂,𢱑爆頭!

石沉大海

無綫搵潘嘉德重拍經典電視劇《流氓皇帝》,孭飛的周麗淇和馬國明後生做到老,拍足三個月,劇集原本安排去年八月播出,早在去年的七月八日,兩人已一起做過傳媒訪問,亦拍埋宣傳片,但一日後,劇集突然被抽起。

出爾反爾,無綫更將《流》劇放入倉底,只因男主角馬國明不肯與公司加簽經理人合約。

「嗰陣馬明同公司仲有兩年幾約,但啲花旦小生係咁走,所以公司要啲藝人加監,仲一嚟就要馬明加簽八年,馬明唔制!咪即刻入雪櫃,搵佢祭旗逼佢就範,同時嚇吓其他人,警告大家唔好嘗試同公司對抗。」一名無綫人說。

馬明被雪,他孭飛的《流氓皇帝》慘變炮灰,身為外援的周麗淇全不知情。

「見晒記者先突然被抽起, Niki都唔知發生乜事,原先話由八月調去台慶前播,最後又唔係,無綫亦冇交代原因,大岳嗰邊都有追問究竟幾時播,但每次無綫都冇答案。」

重演 34年前經典劇,馬國明和周麗淇後生做到老。

在人氣劇《梟雄》中,馬國明演年輕版黃秋生,戲份甚少。

周麗淇去年在內地連拍兩部劇,豬籠入水。

氹做親生女

但另一方面,無綫還不斷要求仍欠一個劇的 Niki再俾期接新劇。

「新人孭飛嘅劇收視根本唔掂,無綫要搵外援救亡,好似羅嘉良、陳松伶、宣萱都會返嚟幫手,添哥(李添勝)都搵咗 Niki好多次,傾佢返嚟拍《呂后傳》,但嗰陣 Niki為咗《流氓皇帝》,已經推咗一部內地劇,見無綫唔交代清楚,所以大岳唔肯再放期,不過無綫就係咁𦧲,到而家都冇放棄。」

兩年前,無綫已不斷游說當時快約滿大岳娛樂的 Niki,簽約做親生女,不過 Niki最終續約舊公司,更拍了兩部內地劇《臥底》及《家年華》,收入過千萬,唔吼出手低,又立立亂的無綫。

周麗淇去年續約林建岳和任賢齊合作的「大岳娛樂」。

陳松伶及羅嘉良均以部頭形式,回巢無綫。

杜之克(右一)上場後,令余詠珊勢力再坐大。

一黨獨大

余詠珊頭寵黃翠如、洪永城,一劇接一劇。

無綫變天,高層大地震,一線小生花旦係咁走,去年初戲劇製作總監梁家樹退休後,去年十月,李寶安愛將杜之克升任為助理總經理,取代無綫節目發展分部總監彭濟材,統領戲劇及非戲劇創作,余詠珊勢力再坐大,開宗明義剷除異己,有得留低的監製,全屬余詠珊黨,愛將黃翠如、洪永城、李思捷劇接劇,自己友玩晒!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!