網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月11日 星期四

黃翠如 蕭正楠 收錢拍拖 [壹週刊 - 1353] __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,M1,

合體拍新劇《幕後玩家》,蕭正楠就同女友黃翠如在劇中飾演情侶,攞正牌拍拖。娛樂偵訊黃翠如 蕭正楠 收錢拍拖13年合作《師奶Madam》撻着的蕭正楠和黃翠如,最近再合體拍新劇《幕後玩家》,收錢拍拖!早個禮拜,劇組在油塘大本型冒險樂園取景,鏡頭前奉旨恩愛外,鏡頭後又攬又咬耳仔,全世界得佢兩個。有床戲蕭正楠與黃翠如情侶檔合作無綫新劇《幕後玩家》,劇中二人有結婚戲預演婚禮外,仲有床戲!「佢兩個上次合作《師奶 ...


合體拍新劇《幕後玩家》,蕭正楠就同女友黃翠如在劇中飾演情侶,攞正牌拍拖。

娛樂偵訊

黃翠如 蕭正楠 收錢拍拖

13年合作《師奶 Madam》撻着的蕭正楠和黃翠如,最近再合體拍新劇《幕後玩家》,收錢拍拖!早個禮拜,劇組在油塘大本型冒險樂園取景,鏡頭前奉旨恩愛外,鏡頭後又攬又咬耳仔,全世界得佢兩個。

有床戲

蕭正楠與黃翠如情侶檔合作無綫新劇《幕後玩家》,劇中二人有結婚戲預演婚禮外,仲有床戲!

「佢兩個上次合作《師奶 Madam》效果好,今次監製陳維冠亦一早構思佢哋做情侶。雖然將戀情關係擺上枱,但 Edwin(蕭正楠)同翠如 BB都冇尷尬,兩個喺現場成日都好 sweet,但有時又會互窒耍花槍,大家最開心係佢兩個一齊萬歲!」一名劇組工作人員說。

男友肉緊翠如表現受落,之後又覺尷尬,突然推開蕭正楠。

導演叫蕭正楠從後攬住翠如 BB,點知他就鬼咁肉緊,成塊面錫落去。

這場射波戲拍了三小時完工,二人孖住收工走。

埋位前,蕭正楠細心指導翠如 BB如何射籃。

真情侶扮情侶,射籃合拍度十足。

預演婚禮

開工當日,劇組先拍一場玩籃球機戲份。埋位前,蕭正楠耐性地跟女友解釋射球竅門,翠如 BB在旁細心聽教,鏡頭前後,二人都合拍十足。

之後拍另一場蕭正楠在黃翠如耳邊細語戲份,見男友愈哄愈埋,黃翠如即刻展現甜笑。

隔兩日,戲肉來了!二人在淺水灣沙灘預演結婚。

翠如 BB大冷天穿上露肩婚紗埋位,凍到震!雖然有現成婚禮造型,但二人表現尷尬,更加唔肯合照留影。咁等遲吓嚟真先

上週三(二月三日),劇組到淺水灣拍結婚戲,二人預演婚禮。

過同居生活的黃翠如早前陪男友一家人去日本旅行,準新抱導遊上身,氹到未來奶奶冧晒!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!