掃呢頁CODE去手機

2016年2月11日 星期四

入紙紅館開個唱 死谷鄭俊弘上一線 [壹週刊 - 1353] __,鄭俊弘,M1,

娛樂偵訊入紙紅館開個唱 死谷鄭俊弘上一線在《星夢傳奇》成為雙料冠軍的鄭俊弘(Fred),彈出做歌手不足兩年,已在九展舉行過兩次個人演唱會,身為星夢娛樂一哥,獲公司催谷做一線男歌手,入紙紅館今年開個唱!死谷爛谷,只為在來年的無綫勁歌金曲頒獎禮,名正言順做最受歡迎男歌手。唔想認矮仔有在無綫揸大旗的余詠珊(Sandy),和在官方唱片公司「星夢娛樂」做行政總裁的「王夫」何哲圖(Herman)雙劍合璧,鄭俊 ...


娛樂偵訊

入紙紅館開個唱 死谷鄭俊弘上一線

在《星夢傳奇》成為雙料冠軍的鄭俊弘( Fred),彈出做歌手不足兩年,已在九展舉行過兩次個人演唱會,身為星夢娛樂一哥,獲公司催谷做一線男歌手,入紙紅館今年開個唱!死谷爛谷,只為在來年的無綫勁歌金曲頒獎禮,名正言順做最受歡迎男歌手。

唔想認矮仔

有在無綫揸大旗的余詠珊( Sandy),和在官方唱片公司「星夢娛樂」做行政總裁的「王夫」何哲圖( Herman)雙劍合璧,鄭俊弘被栽培成一線男歌手,去年底獲公司安排,入紙申請紅館開演唱會。「雖然已經係星夢嘅一哥,不過 Fred未開過紅館騷,感覺始終會差啲, Herman舊年底入紙申請幫佢攞紅館檔期,聽講都批咗。」知情者說。

無綫眾叛親離,也是鄭俊弘破格推做一線歌手的原因。

「呢兩年《勁歌金曲》總選見得人嘅歌手買少見少, Sandy又唔想認低威,每次頒獎禮前同出面啲唱片公司講數,所以佢最想自己人玩晒!不過就算『星夢』班歌手可以洗腦唱電視劇主題曲,但始終未成氣候, Sandy同 Herman覺得最佳解決方法,係做個自己品牌歌手,所以谷 Fred開紅館騷,推佢上一線。」

星夢娛樂由 Herman話事,鄭俊弘、許廷鏗及吳若希都是他旗下的愛將。

2014年 11月

《鄭俊弘 Welcome to My Dreams演唱會》

做歌手唔夠兩年, Fred已於九龍灣國際展貿中心開過兩次賣飛的個唱,可見公司對他十分栽培。

2015年 9月《鄭俊弘 THE RED CONCERT 2015演唱會》

拍住羅嘉良

余詠珊更打算歌、視兩邊齊推,去年十一月開拍的新劇《 TV Buddy》,由鄭俊弘擔正,但撞正戲劇製作部大地震,有高層認為劇本和演員卡士都太弱下令叫停。

「其實都唔係壞事,總好過第一次孭飛又唔收得好,更何況 Sandy已經安排咗另一套劇俾 Fred,下個月同羅嘉良合作《與諜同謀》,做個保安公司間諜,角色夠複雜又有發揮,仲有回巢幫手嘅撈家(羅嘉良)頂住,應該可以幫到 Fred。」知情者說。

胡鴻鈞、許廷鏗、吳若希及鄭俊弘是星夢旗下的歌手,因為有無綫撐腰,所以大部分劇集主題曲都由他們主唱。

鄭俊弘於 13年參加《星夢傳奇》,結果以大熱姿態勝出比賽,自此便踏上青雲路,歌唱事業一帆風順。

除了鄭俊弘外,星夢娛樂見坤哥大受樂迷歡迎,亦有意為他舉行演唱會,不過未決定場地是九展還是紅館。

頂爛市

紅館開個唱是歌手的最終夢想,八、九十年代天王天后的紅館舞台,自從唱片市道不景氣後,年資只得一、兩年的新一輩,亦有機會獲批出檔期,名副其實頂爛市。

側田

06年 3月,出道只得一年的側田於紅館舉行一場《側田 One Good Show個人演唱會》,門票十分鐘便售罄,最後要加開兩場。

衞蘭

2007年 3月,出道兩年的 Janice於紅館舉行一連四場的《 Janice My First演唱會》,場場爆滿,贏盡口碑。

G.E.M.

11年 5月, G.E.M.於紅館舉行三場《 G.E.M. Get Everybody Moving世界巡迴演唱會香港站》,當時只得十九歲的她,成為紅館舉行演唱會最年輕香港女歌手。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!