網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月25日 星期四

進擊崔碧珈 硬搶岑日珈風頭 [壹週刊 - 1355] __,崔碧珈,岑日珈,M1,

娛樂偵訊進擊崔碧珈 硬搶岑日珈風頭今年廿一歲的岑日珈(Angie)在電影《PG戀愛指引》中,與莊思敏齊齊做女主角,可惜首次坐正撞上36E崔碧珈(Anita)瞓身演出,除了三點其他盡露外,連出席活動都搏晒命開胸露大半球當正自己是女主角,面對進擊的36EAnita,Angie冇晒符。反客為主有「嫩版趙薇」外號的岑日珈,去年得到經理人公司老闆投資,與一班大胸女包括莊思敏、崔碧珈、新咪神陳婉衡和曾淑雅合作 ...


娛樂偵訊

進擊崔碧珈 硬搶岑日珈風頭

今年廿一歲的岑日珈( Angie)在電影《 PG戀愛指引》中,與莊思敏齊齊做女主角,可惜首次坐正撞上 36E崔碧珈( Anita)瞓身演出,除了三點其他盡露外,連出席活動都搏晒命開胸露大半球當正自己是女主角,面對進擊的 36E Anita, Angie冇晒符。

反客為主

有「嫩版趙薇」外號的岑日珈,去年得到經理人公司老闆投資,與一班大胸女包括莊思敏、崔碧珈、新咪神陳婉衡和曾淑雅合作電影《 PG戀愛指引》。

「等咗四、五年, Angie(岑日珈)終於等到有機會做女主角,梗係開心雖然部戲有好多女仔,但講到女主角,始終係佢同 Jacquelin(莊思敏),點知做配角嘅崔 big瓜會咁搏命,反客為主搶晒 Angie風頭,搞到而家佢似女主角多過 Angie。」知情者說。

搶企中間

在宣傳電影活動上, Anita以開胸露半球的裝扮出現, 3D立體感的上圍立即將晒長腿的 Angie踢埋一邊,成功搶做焦點,扮女主角企中間。

被消失

原本 Angie與 Anita一起與 Paco做金牌飯局,結果 Anita上載 ig時,夾硬 cut走 Angie及陳婉衡。

國王的新衣

Anita(崔碧珈)表現積極,除了在戲中半裸,連做宣傳活動都搏到盡。

「佢著住套開晒心口,十足國王的新衣出席電影宣傳, 36E上圍 3D立體,仲話套衫係電影公司幫佢準備嘅,其實根本冇人安排咁嘅衫俾佢著,最過分係佢搶埋個中間位企,當 Angie同 Jacquelin兩個女主角透明。」

Angie在戲中亦有床上肉搏戲份,與大隻仔趙勁皓又攬又摷兼嘴爆上床,可惜大膽程度不及 Anita,只有趙勁皓露兩點。

分開企冇交流

面對進擊的 36E Anita, Angie只可以沉着應戰,但「雙珈」相遇,已經面左左冇偈傾。

「之前佢兩個一齊做金牌飯局,食完餐飯後, Anita擺張大合照上網,點知就 cut走咗 Angie同陳婉衡,呢個舉動已經好明顯擺明唔妥,跟住啲活動佢兩個都係分開企冇交流。」知情者說。

早前有指 Angie搭上股神王弼[!9BBB]( Jason),為了捧女友, Jason更豪擲五百萬開戲給她做女主角。

零交流

在電影的 Pre Party上, Angie與 Anita全程分開企,零交流。

同場加映:「 Big瓜」肉搏「港版半澤」

戲中飾演啤酒妹的崔碧珈 Anita,睇中有性暴力傾向的情場騙子陸駿光,結果被騙財又騙色。 Anita床戲超激,除咗三點,其他露得都露晒, 36E的身材及無敵深溝唔講得笑,連當事人都話,呢場戲是她入行以來,最激最大膽演出。

半裸肉搏

露深溝

玩脷挑逗

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!