掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

伍淑怡被問價 15萬跳到去200萬! __,伍淑怡,

伍淑怡被問價呀!next1/1pre一開波就開15萬。next1/1pre之後仲開到去200萬添!next1/1pre伍淑怡堅持SayNo呀。next1/1pre伍淑怡就話原來自己一晚值200萬,後面再加兩個笑樣,心情唔錯咁喎。next1/1pre曾經疑因捲入裸照風波而在家中鎅手自殺嘅女模伍淑怡(YoYo)睇嚟已經完全「復活」重生!啱啱YoYo喺Facebook上載咗一堆微信嘅通訊記錄,有人向佢「 ...


伍淑怡被問價呀!

next 1/1 pre

一開波就開15萬。

next 1/1 pre

之後仲開到去200萬添!

next 1/1 pre

伍淑怡堅持Say No呀。

next 1/1 pre

伍淑怡就話原來自己一晚值200萬,後面再加兩個笑樣,心情唔錯咁喎。

next 1/1 pre

曾經疑因捲入裸照風波而在家中鎅手自殺嘅女模伍淑怡(YoYo)睇嚟已經完全「復活」重生!啱啱YoYo喺Facebook上載咗一堆微信嘅通訊記錄,有人向佢「問價」,佢就梗係拒絕啦,點知對方仲死不罷休,開出嚟嘅價格仲好似拍賣咁係咁上係咁升,由最初嘅15萬升至最後嘅200萬!不過YoYo依然不為所動,仲將對話公開放上FB添!雖然畀人煩咗咁耐,不過佢似乎心情唔錯,仲留言話:「來我咁貴架!一晚價值200萬!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!