網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月24日 星期三

升空失敗 講足 2年 宇宙 G.E.M衝上太空撻 Q [FACE - 457] G.E.M,MF,

14年開記招做寰宇太空形象大使,兩年後都仲未飛到上太空,宇宙G.E.M.個朵當年都係咁嚟!《蘋果日報》圖片真面目升空失敗 講足2年 宇宙G.E.M衝上太空撻Q由港女G.E.M.變強國G.E.M.,又由強國G.E.M.突然衝上太空變宇宙G.E.M.,唔通叫得宇宙G.E.M.就真係連外星人都鍾意聽巨肺嗌歌咩?之唔係兩年前G.E.M.高調宣布受寰宇太空邀請,成為該公司旗下太空旅遊首批12名乘客之一囉!不 ...


14年開記招做寰宇太空形象大使,兩年後都仲未飛到上太空,宇宙 G.E.M.個朵當年都係咁嚟!《蘋果日報》圖片

真面目

升空失敗 講足 2年 宇宙 G.E.M衝上太空撻 Q

由港女 G.E.M.變強國 G.E.M.,又由強國 G.E.M.突然衝上太空變宇宙 G.E.M.,唔通叫得宇宙 G.E.M.就真係連外星人都鍾意聽巨肺嗌歌咩?之唔係兩年前 G.E.M.高調宣布受寰宇太空邀請,成為該公司旗下太空旅遊首批 12名乘客之一囉!

不過吹得咁大始終要還,眨下眼受完訓就快兩年都未有得上太空,又唔怪得網民摷返出嚟講:「說好的宇宙 G.E.M.呢?」

北上參加完《我是歌手》, G.E.M.何只一夜暴紅強國,直情俾人推到上太空,被鞋王富二代鄧偉賢睇中,做旗下寰宇太空亞洲形象大使,宣傳 78萬一人一轉每轉 45分鐘太空之旅。首輪試飛名單得 12個, G.E.M.同經理人張丹、音樂監製 Lupo就霸咗三個名額, 14年十月又大張旗鼓飛去荷蘭受訓三日。不過訓又訓完、彩又攞咗,轉個頭三個月又三個月,兩年都嚟緊,仲未上得太空,唔通撻 Q?

14年九月, G.E.M.帶埋經理人張丹、監製 Lupo齊齊去荷蘭受訓,又升空又無重全副武裝,原來當時人 ready、架太空船未 ready。(網上圖片)

G.E.M.公司負責人話架船仲試飛緊,技術上嘅嘢控制唔到。(網上圖片)

紅到上太空嘅同時, G.E.M.的香港公關災難亦災難到一個點, 14年尾香港個唱記招訪問安排就得罪香港大半娛記。

Delay到 17年

原來原訂 15年首航嘅太空船仲係因為技術問題試飛再試飛中,寰宇亞洲總裁鄧偉賢亦承認起碼延遲到 17年:「上年行家的太空船試飛時墜毀,所以我哋都緊張,希望反覆做多一點測試,寧願被人話遲了起飛,總好過有意外發生。」

《 FACE》致電 G.E.M.唱片公司,負責工作人員亦都話唔到佢哋控制:「寰宇太空嗰邊都有 keep住出 report話俾我哋知道進度,但係呢啲技術問題實在唔係我哋控制得到,呢間唔同維珍,唔係成架機,每次都係機師同一個遊客上太空,我哋淨係知仲係試飛緊,梗係安全啲好!急唔嚟!」

得罪娛記後果,之唔係連新碟《新的心跳》返香港開簽名會咁大件事,都係冇乜幾間港媒有提過囉!

世界巡迴演唱會雖然落幕,不過 G.E.M.強國人氣繼續高企,農曆年受邀去老家上海參家東方衞視春晚唱〈喜歡你〉。(網上圖片)

上太空要帶張丹同 Lupo,睇麥當娜又係張丹同 Lupo,不過上週 G.E.M.個豹紋睇騷 look就俾人笑話似家燕姐。(網上圖片)

受訓上太空要呃 like是常識吧,不過當時 G.E.M.套制服有五星旗,搞到本土網民極反感,負皮如潮。(網上圖片)

國際到一個點

雖然太空仲未有得上,不過 G.E.M.走向國際化就真係叻過好多同輩甚至前輩歌手。

名人

繼何家千金,新朋友係 Paris姊妹,去完紐約時裝週,自稱可以同兩姊妹傾足三日三夜。(網上圖片)

上榜

福布斯囉,就算係 30以下最具潛力音樂人,都講緊全球上榜唯一華人囉!(網上圖片)

強國版

雖然好多人唔同意,但的而且確, G.E.M.被 i-D稱為中國 Taylor Swift。(網上圖片)

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!