網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月12日 星期五

賣魚蛋賺200萬分紅 小環箍小鮮肉索吻 __,小環,譚小環,

■小環飲到high爆,全晚表現跳脫,老公Eric頒分紅支票給她時即索吻。譚小環前年在銅鑼灣開了小店渣哥賣魚蛋,開業兩年,去年利潤高達200萬,小環和老公蔡強榮(Eric)前晚與眾股東在銅鑼灣筵開兩席慰勞員工,同場大搞一年一度分錢禮,所有員工和股東都獲派錢,皆大歡喜。愛狗𢭃利是Eric甫到場即向員工大派利是,小環則抱着愛犬LaLa在場中四出𢭃利是,LaLa還識做地向「外婆」譚媽媽錫臉,譚媽媽送上大利 ...




其他影片:>>






譚小環前年在銅鑼灣開了小店渣哥賣魚蛋,開業兩年,去年利潤高達200萬,小環和老公蔡強榮(Eric)前晚與眾股東在銅鑼灣筵開兩席慰勞員工,同場大搞一年一度分錢禮,所有員工和股東都獲派錢,皆大歡喜。

愛狗𢭃利是

Eric甫到場即向員工大派利是,小環則抱着愛犬LaLa在場中四出𢭃利是,LaLa還識做地向「外婆」譚媽媽錫臉,譚媽媽送上大利是,小環全部收下並說:「全部係LaLa教育基金。」

豪飲幾杯後,小環與Eric向員工分紅,high爆的小環更行使頒獎嘉賓「福利」,向小鮮肉員工索吻,譚媽媽都癲埋一份,小環高叫支持:「今晚阿爸冇嚟,益埋阿媽。」小環肉緊地連環做箍頸黨,咀爆兩名小鮮肉員工,老公Eric大方未有制止,小環搞笑說:「不過頒咗大嗰幾個獎,佢就未畀我再頒。」

渣哥去年盈利多前年一倍,高達200萬:「我哋年年都係扣起份本,悉數拎出畀員工同股東分晒佢,大家開心最緊要,希望明年又賺多啲再派多啲。」良心老闆行為大受員工歡迎。頒獎禮壓軸是小環與老公互頒分紅支票,兩人又互咀大晒恩愛,現場全晚笑聲不停。

■在分錢環節時,小環主動要求小鮮肉員工送吻才授予支票。 ■小環夫妻婦愛犬LaLa跟譚媽媽三代同堂。

撐同行革命

對於初一晚旺角發生「魚蛋革命」,魚蛋港姐小環表示當晚一直留意新聞,徹夜難眠,她昨日接受訪問時說:「我覺得港人都係想喺新年感受吓呢個情懷,政府應該放寬幾日,唔通小販嗰幾日出嚟開檔真係會發達,大家都想熱鬧吓,點知發生咗唔開心事。我都賣魚蛋,梗係撐賣魚蛋啦。」

採訪、攝影:陳杰

■小環和老公Eric前晚把渣哥去年賺得的200萬利潤分給眾股東和員工。 ■小環認為員工是公司最大資產,她主張有福同享,賓主關係極好。

鍾意就快D Share啦!