掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

莊思敏暴增20磅 變凸腩中女 __,莊思敏,

【暴肥扯煙】■莊思敏早前接拍新戲,扮演過氣Promotiongirl,不惜犧牲色相增肥20磅。導演葉念琛與莊思敏(Jacquelin)曾傳過緋聞,更有指他對Jacquelin照顧有加。不過,最近葉念琛一反常態,早前莊思敏接拍葉念琛監製的電影《PG戀愛指引》,葉念琛竟然對莊思敏要求嚴苛,在新戲入面,全部都是青春少艾,惟獨Jacquelin飾演中女醜角,她更被勒令在短時間內增肥20磅配合角色,據知在現 ...




其他影片:>>






導演葉念琛與莊思敏(Jacquelin)曾傳過緋聞,更有指他對Jacquelin照顧有加。不過,最近葉念琛一反常態,早前莊思敏接拍葉念琛監製的電影《PG戀愛指引》,葉念琛竟然對莊思敏要求嚴苛,在新戲入面,全部都是青春少艾,惟獨Jacquelin飾演中女醜角,她更被勒令在短時間內增肥20磅配合角色,據知在現場拍攝期間,有攝影師提示Jacquelin影相縮肚,在旁的葉念琛卻大聲說:「唔使,我就係要佢咁核突。」

【狼吞虎嚥】

■Jacquelin指與阿Bob合作的最大挑戰是要忍笑。
【黑過墨斗】

■Jacquelin在戲中塗黑塊面企街賣朱古力。
■葉念琛(右)特意安排醜角讓Jacquelin發揮。

「係咁食似鬼上身」

莊思敏飾演過氣Promotion girl要不停食煙飲酒,又要變得肥腫難分,還要在戲中塗黑塊面在街上賣朱古力,果真是犧牲色相,Jacquelin接受本報訪問時說:「咁又唔可以話犧牲,每樣嘢係一個機會,每個戲必須有新人參與,最緊要係個效果好唔好,觀眾鍾唔鍾意,我拍嘅時候OK,不過,我覺得可以再好啲。」

Jacquelin覺得最大的挑戰除了增肥,還要跟林盛斌(Bob)演正劇,她說:「有一場戲係我哋兩個去到飛鵝山上面,嗰日真係好凍,坐坐吓,我見到阿Bob係度喊,我咪問佢做咩呀!佢話好凍凍到喊,當場係笑死我。」

為新戲增肥20磅,至今Jacquelin仍未可以回復原磅,現在正積極收身,她說:「成個人圓晒,好彩中間有段時間去咗賽車,一賽完就冇咗10磅,拍嗰時就喺咁食,不停食,好似肥妹鬼上身咁,因為嗰時啱啱上完《碟仙》,真係有朋友以為我係鬼上身。」

採訪:非非


鍾意就快D Share啦!