網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月25日 星期四

【227補擺酒】鍾嘉欣承認上年底已婚 默認雙喜臨門! __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣呢幾日係咁被傳結婚兼大肚,對象係前無綫集團主席梁乃鵬嘅姪仔醫生Jeremy,仲話會月尾(27號)擺酒。今日嘉欣BB就向傳媒證實,女神真的結婚了!佢透露係去年初認識Jeremy,大家同樣係教徒有共同價值觀,仲提到長輩想佢哋「開枝散葉」,到去年秋天Jeremy向嘉欣BB求婚,仲喺去年底搞咗個簡單婚禮。講到雙喜臨門,嘉欣BB話唔會一一回應,但喺適當時候會公佈,咦,又「開枝散葉」,又「適當時候會公佈 ...




其他影片:>>






鍾嘉欣呢幾日係咁被傳結婚兼大肚,對象係前無綫集團主席梁乃鵬嘅姪仔醫生Jeremy,仲話會月尾(27號)擺酒。今日嘉欣BB就向傳媒證實,女神真的結婚了!佢透露係去年初認識Jeremy,大家同樣係教徒有共同價值觀,仲提到長輩想佢哋「開枝散葉」,到去年秋天Jeremy向嘉欣BB求婚,仲喺去年底搞咗個簡單婚禮。講到雙喜臨門,嘉欣BB話唔會一一回應,但喺適當時候會公佈,咦,又「開枝散葉」,又「適當時候會公佈」,睇嚟真係要留定句「恭喜」同佢講啦!仲有一個喜訊講得嘅係,嘉欣BB喺2月27號,即係3日後會補擺喜酒!不過地點喺邊,佢就冇講到!曾合作拍劇嘅馬國明得知嘉欣結婚馬上送上祝福,馬國明今日接受《蘋果》電話訪時說:「啱啱有人同我講,我祝佢白頭到老,快啲生個得意BB,私下我會短訊恭喜佢。」可會請鍾嘉欣食飯補祝,馬國明話:「等佢返嚟得閒先,我會排隊等吓。」會買定BB仔禮物送鍾嘉欣嗎?馬國明話:「未諗住。」

(鍾嘉欣微博圖片) (鍾嘉欣微博圖片) 呢個就係嘉欣BB個老公! (鍾嘉欣微博圖片)

鍾意就快D Share啦!