掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

曹格求婚成功!豪送吳速玲230萬買鑽飾 __,吳速玲,曹格,

恭喜晒~next1/1pre結婚8年,曹格嘅補求婚夢終於達成了!next1/1pre曹格包咗成間戲院,單膝下脆同老婆求婚!next1/1pre好浪漫呀!next1/1pre之後,曹格仲喺手臂寫上求婚嗰日~真係好有記念價值呀!next1/1pre曹格興奮喺微博留言嗌:我求婚成功啦!!!next1/1pre馬來西亞歌手曹格同老婆吳速玲結婚8年育有一對仔女,期間曹格曾求婚,可惜未能成功,近日佢為咗圓夢, ...


恭喜晒~next1/1pre結婚8年,曹格嘅補求婚夢終於達成了!next1/1pre曹格包咗成間戲院,單膝下脆同老婆求婚!next1/1pre好浪漫呀!next1/1pre之後,曹格仲喺手臂寫上求婚嗰日~真係好有記念價值呀!next1/1pre曹格興奮喺微博留言嗌:我求婚成功!!next1/1pre馬來西亞歌手曹格同老婆吳速玲結婚8年育有一對仔女,期間曹格曾求婚,可惜未能成功,近日佢為咗圓夢, ...


恭喜晒~

next 1/1 pre

結婚8年,曹格嘅補求婚夢終於達成了!

next 1/1 pre

曹格包咗成間戲院,單膝下脆同老婆求婚!

next 1/1 pre

好浪漫呀!

next 1/1 pre

之後,曹格仲喺手臂寫上求婚嗰日~真係好有記念價值呀!

next 1/1 pre

曹格興奮喺微博留言嗌:我求婚成功!!

next 1/1 pre

馬來西亞歌手曹格同老婆吳速玲結婚8年育有一對仔女,期間曹格曾求婚,可惜未能成功,近日佢為咗圓夢,喺老婆唔知情下,邀請咗北京真人騷團隊拍攝微電影,自製自演《100次我愛你》求婚騷,當中設計了多達100次求婚橋段。

據知,曹格為拍該套微電影,豪花200萬新台幣(約46萬港幣)、耗時7日拍攝及剪接。佢上月31號夜晚包咗戲院,單膝下脆,終成功向老婆求婚,當時一對仔女亦陪伴在側,場面溫馨,今日曹格興奮喺微博留言:「我求婚成功!!」

「老婆」爆喊

求婚時,曹格頻頻泛淚,並講出感人嘅求婚告白:「前幾年我並沒有讓我老婆過得很好,我也做錯很多事情,我跌倒過很多次,可是我老婆永遠都原諒我,也都支持我,她都會跟我說:『沒甚麼大不了的, 我都在』。你下半輩子,你所有的願望,所有的夢想,都讓我來幫你呈現,只要你願意嫁給我,好嗎?」老婆即爆喊話「我願意」,感動全場!

半年後行禮

曹格仲話將送老婆1,000萬新台幣(約230萬港幣),並着她盡情挑選喜歡嘅結婚鑽戒款式及飾品。至於何時擺婚宴,他表示:「老婆終於鬆口說可以計劃在半年後舉辦!不過地點還沒確定,但她肯答應就很開心」

曾求婚失敗

其實曹格早喺一年幾前《爸爸去哪兒》節目中曾求婚,當時佢參加高空彈跳,拎住「老婆嫁給我」嘅字牌跳下,點知失敗收場。「愛妻號」曹格講過:「其實老婆是個不愛拘泥形式的人,也常跟我說『有沒有婚禮對我來說一點都不重要』。但結婚這麼久,我還是想跟老婆正式求婚、辦婚禮的夢想。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!