網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月16日 星期二

余文樂:真‧有米!余文樂暗晒300萬頂級波子 __,余文樂,

原來買車都可以買上癮,不過首要條件要好有米咯!next1/1pre雖然余文樂用一種好低調嘅Style去晒佢架新車,但依然Feel到架頂級波子嗰種光輝同佢內心嗰種喜悅。next1/1pre其實一周前左右,佢先至晒過架車...嘅錶板,咁樣碎上法,證明佢都唔係一個高調嘅人。next1/1pre其實樂仔擁有嘅名車真係無數㗎,呢架係佢其中一架林寶堅尼。next1/1pre仲有古董波子,雖然價錢未必好貴,但勝 ...


原來買車都可以買上癮,不過首要條件要好有米咯!

next 1/1 pre

雖然余文樂用一種好低調嘅Style去晒佢架新車,但依然Feel到架頂級波子嗰種光輝同佢內心嗰種喜悅。

next 1/1 pre

其實一周前左右,佢先至晒過架車...嘅錶板,咁樣碎上法,證明佢都唔係一個高調嘅人。

next 1/1 pre

其實樂仔擁有嘅名車真係無數㗎,呢架係佢其中一架林寶堅尼。

next 1/1 pre

仲有古董波子,雖然價錢未必好貴,但勝在珍貴。

next 1/1 pre

除咗買車,樂仔仲好似紋身紋上癮添。

next 1/1 pre

余文樂近年在影壇甚為吃得開,電影一部接一部,其主理的自家品牌潮服亦備受粉絲追捧,身家暴漲不少的阿樂,早已經買洋樓養番狗,連他的嗜好亦不斷升級,近年愛上玩名車,據知阿樂最近再豪擲三百萬買了架型號911 GT3RT的頂級波子跑車,給自己作新年禮物!他亦忍不住在Instagram洩密上載其「新歡」,但刻意地只影司機位的錶板,過幾日就幫靚車影了張黑白相,但有意無意遮住車牌,也絕口不提自己買新車。不過阿樂百密一疏,他一位圈中幕後好友在其社交網上載一輛橙紅色同型號跑車相,激讚是超級辣跑,無意中將阿樂「新歡」曝光。

齊集林寶堅尼保時捷

阿樂近年戰車愈換愈豪,之前已擁有過三百萬及八百萬的林寶堅尼,又斥資百五萬買豪華房車給阿爸揸,連古董保時捷都染指過,高級玩意凸顯其獨特品味。

右手臂有新紋身

除了愛車,阿樂近年紋身更紋上癮,一雙手臂、小腿都布滿紋身圖案,見他在社交網上載一張躺下疑似曬太陽的照片,右手前臂紋了一把手槍圖案,很多粉絲激讚他夠酷,更形容他為帥爆的男神。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!