掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

【有片】4分鐘通勝全攻略 大師教路點睇生肖相沖 __,

一年容易又過年!你最關心嘅可能係新一年嘅運程?呢個時候如果有本通勝喺手就好幫得手啦。不過,我哋動新聞街訪咗香港市民,發現呢本傳統民間智慧巨著《通勝》,並非個個都識睇識用。姐姐:「唔識!」自稱素人嘅女士:「逐隻字識,group埋一齊就唔明點解!」有見及此,動新聞拜訪咗蔡興華,講解一下《通勝》。大家喺市面上見到嘅永經堂、廣經堂、真步堂《通勝》,仲有《七正經緯歷書》,通通都係由蔡興華嘅家族、即真步堂編算 ...




其他影片:>>






一年容易又過年!你最關心嘅可能係新一年嘅運程?呢個時候如果有本通勝喺手就好幫得手啦。不過,我哋動新聞街訪咗香港市民,發現呢本傳統民間智慧巨著《通勝》,並非個個都識睇識用。姐姐:「唔識!」自稱素人嘅女士:「逐隻字識,group埋一齊就唔明點解!」有見及此,動新聞拜訪咗蔡興華,講解一下《通勝》。大家喺市面上見到嘅永經堂、廣經堂、真步堂《通勝》,仲有《七正經緯歷書》,通通都係由蔡興華嘅家族、即真步堂編算!蔡興華嘅家族專編算曆法,而《通勝》就係源於曆法。今次蔡女士就會教大家點用通勝,仲會講解一啲你未必知嘅《通勝》知識,包括…通勝常識題:

一.擇日要注意生肖相沖?

二. 春牛圖是甚麼?

三. 通勝可以辟邪?通勝知多啲:

一:睇通勝學睇徵兆?

二:睇通勝學睇相?

三:睇通勝學英文?想了解多啲呢本民間智慧巨著?想來年擇日子得心應手啲?即刻去片…

採訪:懷鈺、樊沛珈 拍攝:馮峰 姐姐:唔識通勝係乜 素人:逐個字睇係明,但將佢group埋一齊睇就唔明
真步堂第四代傳人 蔡興華 春牛圖 通勝教你睇吉凶徵兆
通勝

鍾意就快D Share啦!