網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月7日 星期日

黎明回歸擲8位數搞戶外騷 發言人嫌貴 __,黎明,

黎明,永遠係話題製造者。next1/1pre仲有兩日,就係猴年大年初一,天王黎明(Leon)就趁新春將至向歌迷送「新春大禮」,宣布於4月28日舉行香港演唱會。黎明自從月中開咗Facebook後,連日來搞作多多,之前仲上載一段「收爐 HAPPYNEWYEAR恭祝發財」嘅短片向歌迷拜早年,不過原來「收爐」只係寓意Leon即將「開騷」。今日喺港、九、新界,尤其隧道巴嘅車身,都印有Leon舉行香港演唱會嘅 ...


黎明,永遠係話題製造者。

next 1/1 pre

仲有兩日,就係猴年大年初一,天王黎明(Leon)就趁新春將至向歌迷送「新春大禮」,宣布於4月28日舉行香港演唱會。

黎明自從月中開咗Facebook後,連日來搞作多多,之前仲上載一段「收爐 HAPPY NEW YEAR 恭祝發財」嘅短片向歌迷拜早年,不過原來「收爐」只係寓意Leon即將「開騷」。

今日喺港、九、新界,尤其隧道巴嘅車身,都印有Leon舉行香港演唱會嘅巴士廣告,不過Leon嘅大頭相,變咗現代版包青天,仲要黑、綠鴛鴦眼,而演唱會嘅Information就分別有「黎明LEON 30th ANNIVERSARY」、「APRIL 28th」同「RANDOM LOVE SONGS 4D IN LIVE 2016」,同埋大大隻嘅贊助商名,但就未有提及開騷地點、場數及票價,連買演唱會廣告都同佢嘅金句一樣好「謎」。

而據可靠消息所得,Leon相隔5年再開騷,當然相當重視,所以佢唔會開室內場,仲會豪花8位數喺中環海濱長廊設超巨帳幕舉行三場以上演唱會;酷愛高科技嘅佢,亦會大搞4D效果。Leon公司發言人被問到是否在戶外場開騷時,他說:「係呀,今次製作費貴得離譜。」但其他消息一律未肯透露。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!