網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月15日 星期一

等睇麥當娜 劉嘉玲爆《擺渡人》重拍 __,麥當娜,劉嘉玲,嘉玲,

劉嘉玲揭電影《擺渡人》要重頭拍過,而老公梁朝偉要到印度出席活動,未能一齊過年。next1/1pre劉嘉玲祝大家金銀滿屋。next1/1pre劉嘉玲敲響大銅鑼。next1/1pre劉嘉玲求得大大吉籤。next1/1pre劉嘉玲與眾同樂。next1/1pre劉嘉玲為舞獅點睛。next1/1pre劉嘉玲接財神。next1/1pre劉嘉玲出席新春大型活動。next1/1pre劉嘉玲以露背裝抗寒流。next ...


劉嘉玲揭電影《擺渡人》要重頭拍過,而老公梁朝偉要到印度出席活動,未能一齊過年。

next 1/1 pre

劉嘉玲祝大家金銀滿屋。

next 1/1 pre

劉嘉玲敲響大銅鑼。

next 1/1 pre

劉嘉玲求得大大吉籤。

next 1/1 pre

劉嘉玲與眾同樂。

next 1/1 pre

劉嘉玲為舞獅點睛。

next 1/1 pre

劉嘉玲接財神。

next 1/1 pre

劉嘉玲出席新春大型活動。

next 1/1 pre

劉嘉玲以露背裝抗寒流。

next 1/1 pre

梁朝偉繼續趕拍《擺渡人》。

next 1/1 pre

劉嘉玲豪擲五十萬包下澳門新濠影滙之綜藝館之豪華私人貴賓廂房,宴請一眾知己到場一睹國際流行樂壇天后麥當娜開騷。

next 1/1 pre

影后劉嘉玲以Deep V裝出席賀年活動,與財神擁抱、敲響銅鑼、為舞獅點精,並求籤得求得大大吉。她透露今年農曆新年在港度過:「自己每年年廿九至年初二都會盡量留喺香港,做足家居布置接財神。」還有封利是和傳統習俗。

梁朝偉去印度賀新禧

問老公梁朝偉(偉仔)可會幫忙?她笑言:「佢坐享其成,同幫手食年糕。」提到昨日情人節,她表示早上去了行山。問偉仔送了甚麼禮物?她說:「唔使禮物,我收花就OK,花唔可以少,我好簡單。(收埋禮物喺屋企?)今年冇。佢喺印度,嗰邊有大型活動。(點解你唔一齊去?)我要工作。(幾時返?)就返。」她表示過年後會到台灣旅遊,來年會一半工作、一半娛樂。問會否拍戲?她說:「會。(幾部?)一部,我呢啲年紀唔可以太多。」

請同事欣賞麥當娜

談及一擲50萬包下澳門新濠影滙綜藝館豪華私人貴賓廂房,欣賞樂壇天后麥當娜(Madonna)在澳門舉行的演唱會,問會邀請了哪些朋友?她說:「平時一齊工作嘅人,辛苦咗咁耐,畀佢哋好好享受,難得有機會有房一齊傾偈。」坦言對麥當娜演唱會期待已久,上次在日本錯過了,今次在香港、澳門舉辦,必定要看。

王家衛監製值得等待

她愈說愈興奮:「佢啲歌陪我長大,好尊重呢個藝人。佢成日求進步、有要求,肯接受挑戰,喺pop music界嘅前幾位,唔容易。佢嘅造型、表演總係令人驚嘆。(偉仔去唔去?)唔知呢?唔知佢鍾唔鍾意麥當娜。間房坐到20人,我會盡量請朋友去。(佢要開工?)開喇!仲未拍完《擺渡人》,聽講又要重頭拍過。(你心唔心痛?)唔到我心痛。精益求精,慢工出細貨。澤東出品,王家衛監製,值得用時間等待。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!