掃呢頁CODE去手機

2016年2月10日 星期三

【旺角騷亂】謠傳爆頭「少女」不治 相中人胞姊親解畫 __,

昨在網上已有謠言指傷者在醫院不治,傷者胞姊今親自澄清弟弟清醒,不希望事情被「煲大」。一張「少女」爆頭相片引發軒然大波,年初二凌晨旺角騷亂後,網上瘋傳一名長髮、穿藍色有帽上衣的示威者俯伏地上、頭破血流的相片,一度流傳傷者是「手無寸鐵的少女」,在深切治療部留醫,之後更一度傳出相中人「爆腦」身亡。《蘋果》聯絡到傷者胞姊,她指弟弟因為留長髮,被誤會為「少女」,謠言更越傳越烈,「本身啲人話佢係少女都無乜所謂 ...




其他影片:>>






一張「少女」爆頭相片引發軒然大波,年初二凌晨旺角騷亂後,網上瘋傳一名長髮、穿藍色有帽上衣的示威者俯伏地上、頭破血流的相片,一度流傳傷者是「手無寸鐵的少女」,在深切治療部留醫,之後更一度傳出相中人「爆腦」身亡。《蘋果》聯絡到傷者胞姊,她指弟弟因為留長髮,被誤會為「少女」,謠言更越傳越烈,「本身啲人話佢係少女都無乜所謂,但係發展到又話佢入咗ICU(深切治療部),又話佢死咗,我覺得有必要企出嚟澄清,唔好將事情煲到咁大。」她指不知弟弟前晚曾到旺角,昨早看到社交網絡瘋傳該照片,「雖然睇唔到佢個樣,但我一眼就認出係細佬。」早上10時左右她前往旺角警署嘗試找弟弟,獲告知弟弟在廣華醫院驗傷,「我去到啱啱叫佢個名,叫佢去分流站,我見到佢係清醒,行到去分流站,目測無骨折,好似流過鼻血,個頭已經無血跡。」


鍾意就快D Share啦!