網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月25日 星期四

名人:遺傳擺甫基因?周汶錡爆囝囝鍾意翹腳 __,周汶錡,

周汶錡個仔唔單止得意,仲要咁乖,真係令人好葡萄。next1/1pre周汶錡雖然已經升呢人母,但出親嚟都艷光四射,厲害!next1/1pre而且仲每次都好性感。next1/1pre周汶錡話囝囝依家已經識得講「蝦佬」,氹到周汶錡鬼咁開心。next1/1pre周汶錡話唔明點解囝囝咁鍾意翹腳,小編覺得係遺傳咯。next1/1pre每次一提囝囝。next1/1pre周汶錡都笑到四萬咁口。next1/1pre ...


周汶錡個仔唔單止得意,仲要咁乖,真係令人好葡萄。

next 1/1 pre

周汶錡雖然已經升呢人母,但出親嚟都艷光四射,厲害!

next 1/1 pre

而且仲每次都好性感。

next 1/1 pre

周汶錡話囝囝依家已經識得講「蝦佬」,氹到周汶錡鬼咁開心。

next 1/1 pre

周汶錡話唔明點解囝囝咁鍾意翹腳,小編覺得係遺傳咯。

next 1/1 pre

每次一提囝囝。

next 1/1 pre

周汶錡都笑到四萬咁口。

next 1/1 pre

有圖有真相,Jacques真係好鍾意翹腳。

next 1/1 pre

名模周汶錡穿上黑色tube dress出席品牌活動,她透露剛一家三口到老公家鄉法國旅遊。問到仔仔Jacques首次坐長途飛機表現如何?她說:「So far OK。要喺背後讚吓佢,冇乜扭計,食得、瞓得、玩得。」

她自爆出發前因擔心仔仔扭計,故帶了玩具、被和衫等,更裝滿了半個手提行李,結果仔仔非常安靜。她透露快八個月大的仔仔,經過今次旅程後,變得更愛講話。問到懂得叫媽媽沒有?她回應:「識講Hello。其實唔知係咪,但個音係咁,我都錄起咗,好得意。我今次都拍咗好多片同影相。(佢遺傳咗你識擺pose?)佢好鍾意翹腳,唔知點解。」另外,她表示這次除了到雪山外,更重要是仔仔這次是首次與太爺會面,四代同堂,令太爺非常高興,所以她打算暑假再帶仔仔去法國,共聚天倫。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!