網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月5日 星期五

馬熙辭退營運總裁一職 __,

next1/1prenext1/1pre亞視營運總裁馬熙啱啱先見完傳媒,話今日都出唔糧畀員工覺得好抱歉,又話已經盡咗一輩子最大努力,之後佢透露要求立即召開董事會,請董事決定公司以後嘅前路。但話口未完,轉過頭馬熙就發咗一篇聲明,話即日起要辭去營運總裁一職,認真戲劇化!聲明全文:致: 各位同事一直以來,本人及管理層不斷努力為支薪事宜籌謀,並已多次催促股東、投資者及董事局正視員工工資問題及要求股東們注資 ...


next 1/1 pre
next 1/1 pre

亞視營運總裁馬熙啱啱先見完傳媒,話今日都出唔糧畀員工覺得好抱歉,又話已經盡咗一輩子最大努力,之後佢透露要求立即召開董事會,請董事決定公司以後嘅前路。

但話口未完,轉過頭馬熙就發咗一篇聲明,話即日起要辭去營運總裁一職,認真戲劇化!

聲明全文:

致: 各位同事

一直以來,本人及管理層不斷努力為支薪事宜籌謀,並已多次催促股東、投資者及董事局正視員工工資問題及要求股東們注資亞視,本人亦盡心盡力透過不同途徑籌集資金供員工發薪,解決燃眉之急!直至現在,公司仍未能籌集足夠的資金發放薪金。

本人曾於2月3日(本週(周)三)舉行化員工會議上表示已盡儘力安排於2月5日(週(周)五)一併發放2015年12月份及2016年1月份工資予所有員工,可惜事與願違,公司未能如期於2月5日(週五)支付2015年12月份薪金予尚未獲支薪的員工,也未能支付2016年1月份薪金予全體員工。

本人從即日(2月5日)起辭去營運總裁一職。

本人非常感謝各位同事在近期的困境中仍然同心協力和專業的工作態度,保持日常運作和廣播暢順,亦深感各位同事對亞洲電視的支持和承擔。

謹此 祝願各位同事身體健康!萬事如意!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!