掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

劉華朱麗倩分開飛大馬 囡囡首次拜外公 __,朱麗倩,劉德華,劉華,

上星期六,朱麗倩帶埋寶貝女劉向蕙等一行六日現身機場,準備返馬來西亞拜祭公公婆婆,不過就唔見劉德華身影。劉華無現身,並唔代表佢唔去,事關佢慣咗年年都返去大馬拜吓外父外母架。今次唔見佢,除咗劉華拍緊電影未行得開之外,另一個原因係想保護個女。話晒係劉天王喎,去到邊都一定大把粉絲追住圍住,如果一家三口一齊出動仲得了?肯肯定會造成混亂,到時嚇親囡囡Hanna就唔好啦。咁點好呢?雖然阿囡返過媽咪鄉下,但未拜過 ...




上星期六,朱麗倩帶埋寶貝女劉向蕙等一行六日現身機場,準備返馬來西亞拜祭公公婆婆,不過就唔見劉德華身影。

劉華無現身,並唔代表佢唔去,事關佢慣咗年年都返去大馬拜吓外父外母架。今次唔見佢,除咗劉華拍緊電影未行得開之外,另一個原因係想保護個女。話晒係劉天王喎,去到邊都一定大把粉絲追住圍住,如果一家三口一齊出動仲得了?肯肯定會造成混亂,到時嚇親囡囡Hanna就唔好啦。

咁點好呢?雖然阿囡返過媽咪鄉下,但未拜過公公婆婆喎。所以,原本諗住農曆新年帶埋老婆囡囡返大馬拜年兼拜山嘅劉華,費事撞正旺季人多易出事。唯有改變計畫,幫Hanna向學校請幾日假,等朱麗倩兩母女拜完返嚟,劉華三月初先至單拖起行,分開拜。

提提大家,劉華話喺街見到囡囡唔好大嗌劉德華個女,其實簡單叫佢Hanna就得架喇。

鍾意就快D Share啦!