掃呢頁CODE去手機

2016年2月8日 星期一

拜年送禮驚爆粗 劉嘉玲避買足金金猴 __,劉嘉玲,嘉玲,

曾志偉為某麵食品牌賣廣告就話要「夠體面」,唔知佢老友劉嘉玲送嘅,又啱唔啱佢心意呢?今日(8日)大年初一,相信大家同劉嘉玲都一樣,早兩日已經買定禮物,準備四出拜年。嘉玲出手一定係好嘢,望吓佢連錢都唔捐趕住行就知,原來係買金,唔知送俾邊個咁大手筆呢?嘩…睇「福祿壽」定睇足金「金」猴先?睇佢理都冇理過盒細嘅金猴,唔通驚送禮時口快快講錯,好似12年前蔡育瑜咁,送禮變爆粗,咁就唔係太好啦! ...




曾志偉為某麵食品牌賣廣告就話要「夠體面」,唔知佢老友劉嘉玲送嘅,又啱唔啱佢心意呢?

今日(8日)大年初一,相信大家同劉嘉玲都一樣,早兩日已經買定禮物,準備四出拜年。嘉玲出手一定係好嘢,望吓佢連錢都唔捐趕住行就知,原來係買金,唔知送俾邊個咁大手筆呢?

嘩…睇「福祿壽」定睇足金「金」猴先?睇佢理都冇理過盒細嘅金猴,唔通驚送禮時口快快講錯,好似12年前蔡育瑜咁,送禮變爆粗,咁就唔係太好

鍾意就快D Share啦!