掃呢頁CODE去手機

2016年2月28日 星期日

鍾嘉欣結婚:華姐冠軍出身!同屆命運又如何? __,嘉欣,華姐,李嘉欣,鍾嘉欣,

12年前嘅嘉欣(中),BB味仲濃過依家,真係好青澀。next1/1pre唔講,唔知大家仲記唔記得當年同嘉欣BB一齊當選華姐嘅仲有邊兩位,答案就係曹敏莉(左)同洪巧玲(右)喇。next1/1pre曹敏莉已經係幸運人妻兼人母。next1/1pre洪巧玲(左)其實曾經都簽過無綫仲拍過劇,不過可惜好多人都對佢冇乜印象。next1/1pre鍾嘉欣於2004年憑《國際華裔小姐競選》奪冠後加入無綫,憑藉清純形象 ...


12年前嘅嘉欣(中),BB味仲濃過依家,真係好青澀。

next 1/1 pre

唔講,唔知大家仲記唔記得當年同嘉欣BB一齊當選華姐嘅仲有邊兩位,答案就係曹敏莉(左)同洪巧玲(右)喇。

next 1/1 pre

曹敏莉已經係幸運人妻兼人母。

next 1/1 pre

洪巧玲(左)其實曾經都簽過無綫仲拍過劇,不過可惜好多人都對佢冇乜印象。

next 1/1 pre

鍾嘉欣於2004年憑《國際華裔小姐競選》奪冠後加入無綫,憑藉清純形象贏盡一眾觀眾歡心,順利成為當紅花旦,更是宅男心目中又pure又true的「嘉欣BB」!

嘉欣BB找到幸褔歸宿,同屆的亞軍曹敏莉及季軍洪巧玲則各有發展,並齊齊早過嘉欣BB成為幸褔人妻!

亞軍曹敏莉 湊夠一個「好」

2003年曹敏莉參選港姐時風頭十足,一口氣連掃冠軍、「國際親善小姐」、「鑽石肌膚獎」、「芙蓉美態獎」及「完美組合獎(百變伊人組)」,成為「5料冠軍」後,翌年再於國際華裔小姐競選中獲頒亞軍及「友誼小姐」!

入行後曾接拍《爭分奪秒》、《蓋世孖寶》、《絕代商驕》等多套劇集的她緋聞甚少,惟於2007年被踢爆和前港男黃長興拍拖。直至2010年與無綫約滿後,曹敏莉下嫁相識5年的金融才俊張家傑,並先後誕下一女一子,升格為幸福人母!

季軍洪巧玲 選美成癮

中菲混血兒洪巧玲自19歲開始不斷參加選美比賽,身為「選美常客」的她除為2004年華姐季軍外,更是2001年《地球小姐(菲律賓)競選》中的冠軍,並同時囊括「完美肌膚小姐」獎。另外洪巧玲2004年以大熱姿態當選《馬尼拉唐人街小姐》、2005年亦參加過《菲律賓小姐》競選。

曾留港於無綫工作一年的洪巧玲,期間拍攝過劇集《赤沙印記@四葉草.2》,並在約滿後返回菲律賓,再戰《2005年世界小姐競選》,惟最終大熱倒灶。洪巧玲最終雖未有在娛樂圈大放異彩,但現在已是兩子之母,並全心相夫教子。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!