掃呢頁CODE去手機

2016年2月22日 星期一

睇騷定集郵?鍾麗緹連中國拳王都唔放過 __,鍾麗緹,鍾麗,

鍾麗緹同男友四圍集郵!next1/1pre有薛芷倫啦!next1/1pre基仔同阿Sa。next1/1pre任達華。next1/1pre琦琦。next1/1pre鄒市明夫婦都唔放過!next1/1pre點少得情侶合照!next1/1pre張倫碩就chok到盡!next1/1pre鍾麗緹昨晚偕男友張倫碩到澳門新濠影滙向麥當娜朝聖,除了觀摩麥當娜的表演之外,鍾麗緹更順道集郵,就連中國拳王鄒市明夫婦都唔 ...


鍾麗緹同男友四圍集郵!next1/1pre有薛芷倫next1/1pre基仔同阿Sa。next1/1pre任達華。next1/1pre琦琦。next1/1pre鄒市明夫婦都唔放過!next1/1pre點少得情侶合照!next1/1pre張倫碩就chok到盡!next1/1pre鍾麗緹昨晚偕男友張倫碩到澳門新濠影滙向麥當娜朝聖,除了觀摩麥當娜的表演之外,鍾麗緹更順道集郵,就連中國拳王鄒市明夫婦都唔 ...


鍾麗緹同男友四圍集郵!

next 1/1 pre

有薛芷倫

next 1/1 pre

基仔同阿Sa。

next 1/1 pre

任達華。

next 1/1 pre

琦琦。

next 1/1 pre

鄒市明夫婦都唔放過!

next 1/1 pre

點少得情侶合照!

next 1/1 pre

張倫碩就chok到盡!

next 1/1 pre

鍾麗緹昨晚偕男友張倫碩到澳門新濠影滙向麥當娜朝聖,除了觀摩麥當娜的表演之外,鍾麗緹更順道集郵,就連中國拳王鄒市明夫婦都唔放過,齊擺性感甫合照!鍾麗緹還找來任達華、古巨基、及薛芷倫合照,當然不少得麥當娜的「十字舞台」鳥瞰圖!

鍾麗緹嘅一身吊帶Bling Bling裙原來係男友張倫碩細心挑選嘅,希望藉住閃爍效果吸引麥當娜注意,雖然最後未被麥當娜揀中,但鍾麗緹對於男友嘅Sweet,感到開心。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!