掃呢頁CODE去手機

2016年2月12日 星期五

買股勁蝕經紀走佬 張繼聰瘦到屁股冇肉 __,繼聰,張繼聰,

大家唔好誤會,張繼聰經紀走佬已經係陳年舊事,而佢瘦到屁股冇肉係因為減肥。next1/1pre張繼聰依家真係激瘦呀。next1/1pre張繼聰勁屈「肌」!next1/1pre香港股票市場在農曆年假後首個交易日即大幅下瀉,回到將軍澳電視城開工的張繼聰直認未受波及:「好耐之前買過幾萬蚊,跌到幫我買嗰個朋友都走咗佬。依家就買基金,最緊要穩陣,以穩健為主,股票上落對我都冇乜影響。就算依家股票跌到咁多,都唔會 ...


大家唔好誤會,張繼聰經紀走佬已經係陳年舊事,而佢瘦到屁股冇肉係因為減肥。

next 1/1 pre

張繼聰依家真係激瘦呀。

next 1/1 pre

張繼聰勁屈「肌」!

next 1/1 pre

香港股票市場在農曆年假後首個交易日即大幅下瀉,回到將軍澳電視城開工的張繼聰直認未受波及:「好耐之前買過幾萬蚊,跌到幫我買嗰個朋友都走咗佬。依家就買基金,最緊要穩陣,以穩健為主,股票上落對我都冇乜影響。就算依家股票跌到咁多,都唔會趁低吸納喇,買基金穩穩陣陣就得。」

問到繼聰的浴袍裝,他即自嘲脫星又要剝,又謂新正頭與蘿蔔糕無緣,他說:「我就要匿埋喺廚房食烚菜,淨係可以聞。(太太支持?)佢都好好,都唔會喺我面前大魚大肉,喺出面食完個米粉先至會返入房。」對比最高峰160磅的時候,繼聰笑言現時減去20磅連屁股都消失了:「出面啲導演都話我Body咁好可唔可以拍多一兩場戲呀,我都直接話要加錢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!