網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月18日 星期四

李嘉欣終現身!刻意大褸頸巾遮肚 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

李嘉欣終於出關喇,不過由於佢匆匆的來、匆匆的去,所以佢年初二同年初三「失蹤」之謎依然未解開。next1/1pre雖然李嘉欣唔肯畀正面大家睇,但佢甜到漏嘅笑容,側面睇都依然相當突出。next1/1pre由於嘉欣同老公恩愛拖到實齊齊睇娜姐,所以婚姻有問題傳聞不攻自破。next1/1pre盛傳懷孕嘅李嘉欣,刻意用大褸同黑頸巾遮肚,令到有咗傳聞更加似層層。next1/1pre嘉欣老公笑得一面幸福。next ...


李嘉欣終於出關喇,不過由於佢匆匆的來、匆匆的去,所以佢年初二同年初三「失蹤」之謎依然未解開。

next 1/1 pre

雖然李嘉欣唔肯畀正面大家睇,但佢甜到漏嘅笑容,側面睇都依然相當突出。

next 1/1 pre

由於嘉欣同老公恩愛拖到實齊齊睇娜姐,所以婚姻有問題傳聞不攻自破。

next 1/1 pre

盛傳懷孕嘅李嘉欣,刻意用大褸同黑頸巾遮肚,令到有咗傳聞更加似層層。

next 1/1 pre

嘉欣老公笑得一面幸福。

next 1/1 pre

李嘉欣因為年初二同年初三都未有公開露面,即時惹來婚姻有問題及有喜等多方面揣測。今晚,李嘉欣終於「出關」捧娜姐場,仲笑晒口同老公許晉亨拖晒手咁現身,以行動粉碎婚姻亮紅燈揣測。不過嘉欣是否有喜,暫時仍不得而知,皆因感覺似有備而來嘅嘉欣,除咗着長褸包到自己實一實外,仲要刻意以黑頸巾遮肚,如此「密封」,令懷孕傳聞更加似層層。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!