掃呢頁CODE去手機

2016年2月28日 星期日

獨家曝光婚宴場地 簡單淡雅見浪漫 __,

嘉欣嘅婚禮場面,啱晒佢嘅性格。next1/1preReceptiontable旁嘅婚照,十分恩愛,亦係首度曝光。next1/1pre個場唔單止簡單淡雅。next1/1pre而且放嘅座位都唔多,證明個婚宴真係好低調同小型。next1/1pre鍾嘉欣於溫哥華亦接受了無綫節目《東張西望》主持容羨媛訪問。而《東網》更為大家搜刮了數張婚禮場地的獨家相,等大家可以更全面了解嘉欣呢個簡單而浪漫嘅婚禮。向來鍾意簡 ...


嘉欣嘅婚禮場面,啱晒佢嘅性格。

next 1/1 pre

Reception table旁嘅婚照,十分恩愛,亦係首度曝光。

next 1/1 pre

個場唔單止簡單淡雅。

next 1/1 pre

而且放嘅座位都唔多,證明個婚宴真係好低調同小型。

next 1/1 pre

鍾嘉欣於溫哥華亦接受了無綫節目《東張西望》主持容羨媛訪問。而《東網》更為大家搜刮了數張婚禮場地的獨家相,等大家可以更全面了解嘉欣呢個簡單而浪漫嘅婚禮。

向來鍾意簡單嘅嘉欣,婚宴場內環境亦相當簡樸、清雅,內裏放了多張白色櫈給賓客於儀式時安坐,旁邊還放了很多以鮮花裝飾的白柱,感覺相當典雅。另外,喺reception table旁嘅婚照亦都同時曝光,雖然呢張婚照冇咗之前公開嗰張嘅佻皮感,但就勝在夠恩愛,相信嘉欣迷見到都一定覺得好感動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!