網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月2日 星期二

佘詩曼晒背累事 強勁雞翼骨成亮點 __,佘詩曼,

阿佘露佘背,好惜因為嚿雞翼骨太「凸」出,影響咗成個Look嘅美感!next1/1pre呢個角度睇,真係有啲怪怪地。next1/1pre不過換個角度睇,就好番好多。next1/1pre睇嚟應該係瘦得滯。next1/1pre阿佘個樣充滿自信。next1/1pre其實佢呢個Look,相當perfect,皆因佢上圍嘅完美線條出晒嚟。next1/1pre佘詩曼話會繼續留意有冇筍盤-指樓盤咋,唔係男人咯。ne ...


阿佘露佘背,好惜因為嚿雞翼骨太「凸」出,影響咗成個Look嘅美感!

next 1/1 pre

呢個角度睇,真係有啲怪怪地。

next 1/1 pre

不過換個角度睇,就好番好多。

next 1/1 pre

睇嚟應該係瘦得滯。

next 1/1 pre

阿佘個樣充滿自信。

next 1/1 pre

其實佢呢個Look,相當perfect,皆因佢上圍嘅完美線條出晒嚟。

next 1/1 pre

佘詩曼話會繼續留意有冇筍盤-指樓盤咋,唔係男人咯。

next 1/1 pre

藝人佘詩曼以一身大露背出席好友周家蔚、洪天明網上生意活動,雖然阿佘悉心打扮,除咗個樣夠晒靚,胸前嘅弧形線條亦令佢成個Look加晒分,可惜就偏偏係個雞翼骨累事,喺某啲角度睇,佢嘅雞翼骨反自然地「凸」起,感覺有點過瘦。

受訪時,阿佘表示十年前都曾搞飲食生意,不過她覺得做生意要親力親為,若只出錢不出力,出來成果就不好。問阿佘會否為好友擔任代言人,她說:「佢哋請一定,一定友情價!」問到她現時手頭上的物業是否多到要收手,她謂:「唔係!有時間都會留意。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!