掃呢頁CODE去手機

2016年2月7日 星期日

陳瀅怕努力被抹殺:衫褲鞋襪都關猷亨事 __,陳瀅,猷亨,

陳瀅直言驚同猷亨拍拖會被人抹殺一切努力,來年會用實力去證明自己!next1/1preJeannie發覺依家所有衫褲鞋襪都關佢事咁,有啲唔舒服!next1/1pre就算多咗隻戒指又令人誤會!next1/1pre不過佢話今年一樣專注事業,唔會偷懶!next1/1pre佢話回返廣州同嗲哋拜年,仲爆何雁詩同男友好事近喎!next1/1pre自己幾時派利是?佢話有掛喎!next1/1pre陳瀅(右二)呢日孖 ...


陳瀅直言驚同猷亨拍拖會被人抹殺一切努力,來年會用實力去證明自己!

next 1/1 pre

Jeannie發覺依家所有衫褲鞋襪都關佢事咁,有啲唔舒服!

next 1/1 pre

就算多咗隻戒指又令人誤會!

next 1/1 pre

不過佢話今年一樣專注事業,唔會偷懶!

next 1/1 pre

佢話回返廣州同嗲哋拜年,仲爆何雁詩同男友好事近喎!

next 1/1 pre

自己幾時派利是?佢話有掛喎!

next 1/1 pre

陳瀅(右二)呢日孖住同公司model袁澧林(左起)、梁諾妍、鄭綽芹食團年飯!

next 1/1 pre

四女大講新年禁忌!

next 1/1 pre

鄭綽芹(Emma)

next 1/1 pre

梁諾妍(Inez)

next 1/1 pre

袁澧林(Angela)

next 1/1 pre

何雁詩與男友(資料圖片)

next 1/1 pre

與何家四房公子何猷亨「蜜運」當中的「宅男女神」陳瀅(Jeannie)與公司模特兒食團年飯,事業愛情兩得意的陳瀅,擔心與猷亨拍拖會抺殺她的努力,大家眼光都放在戀情上,她揚言猴年會以行動來證明她的實力。

爆何雁詩好事近

Jeannie藉着新年前率領數位同公司的模特兒梁諾妍(Inez)、袁澧林(Angela)及鄭綽芹(Emma)到中菜餐廳吃團年飯,齊齊拆餐勁!Jeannie反傳統謂希望新年期間開工,被問會否到男友家拜年?她說:「我會返廣州同嗲哋拜年,同埋都會繼續黐住同居蜜友何雁詩,佢變咗我嘅親人,佢同男朋友好事近,可以攞定利是先!(幾時到你派呀?)我有排啦,再穩定啲先。」

用實力證明自己

問到公開戀情後,是否擔心大家聚焦在戀情上,抹殺她一直的努力?Jeannie說:「我都會驚,發覺我依家所有嘅衫褲鞋襪都關佢事,都有少少唔舒服,例如我同何雁詩、阿Moon(劉佩玥)有同一隻戒指,突然又變咗關佢事,我今年都會同之前一樣專注事業,唔會因為開始新戀情就懶咗或者冇咁勤力,希望嚟緊呢一年可以證明到畀觀眾睇,我係用實力去證明自己。」

四女唔理新年禁忌

談到農曆新年具有頗多傳統習俗,Jeannie表示最愛收利是:「利是到農曆十五先拆得,屋企人講利是愈擺得耐,就會愈多錢。」Inez續說:「我喺澳門出世,所有親戚都喺晒嗰邊,所以全家人年初一係會返去同公公、嫲嫲拜年,會喺嗰邊留四至五日。」Angela就笑言喜歡收利是之餘,同時有偷糖果的喜好,而Emma則謂愛行年宵。至於新年禁忌,Inez笑言曾因年初一洗頭、Angela因新年買鞋不吉利及沒有幫忙大掃除、Emma因沒有用碌柚葉洗澡,而遭家人責罵。

服裝:PAC @ TWIST(Jeannie),Toup a Coup & Mini Cream @i.t(Inez,Angela,Emma)

化妝:Vinci Tsang(Jeannie)

髮型:Larry Ho @ IL Colop(Jeannie)

場地:大都烤鴨

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!