掃呢頁CODE去手機

2016年2月21日 星期日

再拍毛舜筠 黃秋生坐鎮無綫處境劇 __,秋生,無綫,毛舜筠,黃秋生,

秋生同毛舜筠可謂合作無間!next1/1pre《老港正傳》next1/1pre《老港正傳》next1/1pre《早熟》next1/1pre《富貴狂花》next1/1pre黃秋生去年憑無綫劇《梟雄》的精湛演技捧走視帝,據知他將再度參演無綫劇,與老拍檔毛舜筠在新處境劇《八時入席》中鬥戲,令原本已集結好戲之人、包括黎耀祥、陳國邦的劇集再添鑽石級賣點!不過,秋生捧得視帝後,已回復昔日大忙人身份,故只能客串 ...


秋生同毛舜筠可謂合作無間!

next 1/1 pre

《老港正傳》

next 1/1 pre

《老港正傳》

next 1/1 pre

《早熟》

next 1/1 pre

《富貴狂花》

next 1/1 pre

黃秋生去年憑無綫劇《梟雄》的精湛演技捧走視帝,據知他將再度參演無綫劇,與老拍檔毛舜筠在新處境劇《八時入席》中鬥戲,令原本已集結好戲之人、包括黎耀祥、陳國邦的劇集再添鑽石級賣點!不過,秋生捧得視帝後,已回復昔日大忙人身份,故只能客串兩集,但對觀眾來說,能再在公仔箱欣賞影帝、劇帝、視帝「三元及第」的精湛演技,已足以大飽眼福。

不問酬勞

身在外地的秋生亦向《東網》證實將再返TVB,他說:「會拍兩集玩吓,角色幾得意,但詳情唔講住,今次係幫朋友。(你指無綫幕後邵麗瓊?)我同佢以心相交,以誠相結。但我依家乜都未搞,係基本接觸過,點咗頭,但時間、劇本、幾時拍,全部未知,我忙埋新加坡《狂揪夫妻》演出,之後拍埋電影,搞完晒返香港先諗。」提到再與毛舜筠合作,秋生說:「毛毛好呀,合作過,好熟。(今次酬勞可觀?)我又唔係咩巨星,無綫點會畀十萬八千七你?呢啲到時先算啦。」

其實秋生之前同毛舜筠曾經合作過電影《富貴狂花》、《老港正傳》同埋《早熟》,相信今次再合作,一定默契十足。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!