掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

孖猷亨三人行?陳瀅情人節必見劉佩玥 __,陳瀅,劉佩玥,猷亨,

陳瀅(中)講到明情人節必定見劉佩玥,咁叫猷亨BB點算喎!(資料圖片)next1/1pre阿Moon今日喺活動上自爆陳瀅情人節約咗佢!(資料圖片)next1/1pre但接受電話訪問時,陳瀅玩失憶問係咪Moon一廂情願?(資料圖片)next1/1pre之後陳瀅問番阿Moon,終於醒起情人節約咗對方,肯肯定會見!(資料圖片)next1/1pre猷亨呀猷亨!有冇約定陳瀅呀?(資料圖片)next1/1pre ...


陳瀅(中)講到明情人節必定見劉佩玥,咁叫猷亨BB點算喎!(資料圖片)

next 1/1 pre

阿Moon今日喺活動上自爆陳瀅情人節約咗佢!(資料圖片)

next 1/1 pre

但接受電話訪問時,陳瀅玩失憶問係咪Moon一廂情願?(資料圖片)

next 1/1 pre

之後陳瀅問番阿Moon,終於醒起情人節約咗對方,肯肯定會見!(資料圖片)

next 1/1 pre

猷亨呀猷亨!有冇約定陳瀅呀?(資料圖片)

next 1/1 pre

陳瀅(左起)、何雁詩及劉佩玥(資料圖片)

next 1/1 pre

距離情人節尚有10天,怎樣慶祝甜蜜佳節令一眾新紮女神相當「頭痕」!憑劇集《四個女仔三個BAR》而人氣急升的陳瀅,一向被視為難得的清純「蒸餾水」,當劉佩玥(Moon)去年跟賭王之子何猷亨傳緋聞之際,最後陳瀅反高潮爆出與何猷亨拍拖。Moon未知是否因而「嬲嬲豬」,揚言要做「瀅亨」電燈膽。她今日出席無綫明珠台《愛的季節》節目宣傳,談到情人節怎樣過時,她自爆要與「情人」慶祝!問到誰是「情人」?她說:「陳瀅囉!」她表示不怕做陳瀅與猷亨的「電燈膽」,還說:「陳瀅約我同何雁詩,唔係我約呀!陳瀅太愛我哋喇!」

需要劉佩玥陪自己

問到是否讓Moon做她與猷亨的電燈膽,陳瀅接受電話訪問時說:「係咪Moon一廂情願?點解佢會話我哋一齊過,我同佢、何雁詩都冇傾過,未有計劃。我記得我哋三個上年三月係一齊過,所以約好要延續呢個傳統,就係情人節要見面!」她立刻致電阿Moon求證,然後回覆記者:「我諗番起,原來好耐之前我哋約咗情人節要去某個地方,地點唔透露但我哋一定會去!(會唔會同男友過?)唔知,佢有可能唔喺香港,但我就一定會去見阿Moon。」問到阿Moon做了電燈膽?她卻意有所指地說:「可能係我做電燈膽呢!依家變咗我需要佢陪我,多過佢需要我陪佢!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!