掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

【億元打造個唱】霆鋒瞄準大球場開騷 __,霆鋒,謝霆鋒,

一係唔做,一做就要做到最好!霆鋒果然有性格。next1/1pre16年冇開騷,霆鋒搞笑話再唔開,唔知自己揈唔揈得郁。next1/1pre霆鋒誓要打破歌手開騷模式,保守估計演唱會埋單開支超過一億。next1/1pre霆鋒透露過年會圦北京……睇醫生。next1/1pre霆鋒新一年有四大計劃,最好娶埋王菲成家立室!next1/1pre霆鋒以20歲之齡紅館開騷,成為當年最年輕男歌手喺紅館開騷。next1/ ...


一係唔做,一做就要做到最好!霆鋒果然有性格。

next 1/1 pre

16年冇開騷,霆鋒搞笑話再唔開,唔知自己揈唔揈得郁。

next 1/1 pre

霆鋒誓要打破歌手開騷模式,保守估計演唱會埋單開支超過一億。

next 1/1 pre

霆鋒透露過年會圦北京……睇醫生。

next 1/1 pre

霆鋒新一年有四大計劃,最好娶埋王菲成家立室!

next 1/1 pre

霆鋒以20歲之齡紅館開騷,成為當年最年輕男歌手喺紅館開騷。

next 1/1 pre

霆鋒話紅館地方唔錯,不過限制多唔該創意。

next 1/1 pre

霆鋒最希望喺戶外開騷好似大球場咁,不過就要先解決音量問題。

next 1/1 pre

霆鋒已16年沒有在港開騷,一係唔做,係做就要觀眾High到爆粗!

next 1/1 pre

霆鋒在新一季《12道鋒味》會再搞搞新意思,去非洲同萬獸之王作近距離接觸!

next 1/1 pre

霆鋒即將孖吳奇隆做女團教父。

next 1/1 pre

踏入猴年,正是今年36歲的霆鋒出道20周年。昔日不羈自我的小子,今時今日已成為圈中最年輕CEO,再躍為上市公司的大中華負責人,廿年來不變的是力求突破的性格。已16年沒在港開騷的霆鋒,明年終於回歸香港,豪斥1億元開個唱!

霆鋒時至今日心中依然有火,誓要打破歌手開紅館騷的模式!他現正物色紅館以外的場地,期望打造視覺及感官刺激效果兼備的國際級水準個唱,務求令觀眾睇完High到爆粗!

肖猴的謝霆鋒向來大膽破格主意多,踏入猴年的首要任務,便是籌備明年在港舉行的個人演唱會!2000年,當年只有20歲的他首踏紅館舞台舉行首個個唱,成為當時在紅館開騷的最年輕香港男歌手,惟一連六場的個唱結束後,他至今相隔16年亦沒有再在港舉行任何演唱會,雖然多年來不時有傳再開個唱,但統統只聞樓梯響,歌迷一等再等,呻爆網絡!原來,心急開騷的不止萬千鋒迷,還有謝霆鋒本人。

「再唔開,唔知揈唔揈到!」

向來工作第一的霆鋒接受專訪時談及新年大計,自爆打算於明年兌現開個唱的承諾。為何多年來都未成事?一切源於他要求破格及完美的意念,他說:「真係想開㗎!但要合乎我規格先得囉!否則只係一個音樂會,而唔係演唱會,咁就冇意思。我想大家聽啲好耐冇聽嘅歌,如果唔可以盡情咁搖就冇意思!我已經有16年冇開騷,如果再唔開,都唔知仲揈唔揈得到!」

舞台設計要求高

霆鋒向來愛挑戰高難度,亦不乏經典作,包括拍《新警察故事》時懸吊在灣仔會展外牆及拍《救火英雄》時親自上陣拍攝多場爆破戲,更一度失去聽力!他幾乎每次都親自上陣搵命博,對於舉行個唱亦高度重視。為了給觀眾帶來感官刺激及享盡視聽之娛,霆鋒曾考慮個唱上不採用低於80呎的道具,一心打造巨型道具,如美國自由神像這類有代表性的建築物,並玩即場爆破!他認為開騷猶如拍電影,可惜個唱場地未必能全面配合,最令他頭痛的是本港的場地有太多規限:「好多條例限制,呢啲又話唔得,嗰啲又唔畀,再等陣先我唔係唔想做,只係好多想做嘅嘢,場地方面都唔畀做!」

大球場限制多

陪霆鋒受訪的經理人霍汶希(Mani)即場玩踢爆,「投訴」他要求太高,霆鋒即「駁嘴」回敬!Mani說:「佢想個舞台成個冧晒,又立即搭番好,等個台再冧過,搞到好似世界末日嗰種感覺咁!」霆鋒笑說:「唔係呢啲呀!唔係要冧咗個台,係想搞啲室外場!」Mani提議可考慮用大球場,霆鋒立即「收火」,雙眼發光說:「好呀!好呀!」不過,Mani明言若在大球場開騷,屆時要「將音量收細」,霆鋒即「扭計」:「正常聲量得唔得?應該得㗎!(理想係開場好Rock、勁嘈嘅演唱會?)係呀!不過隔籬有民居怕嘈到人哋,不如叫Mani幫我搞搞佢」問到可考慮降低要求?他說:「都係過埋今年再算啦,今年檔期都爆咗!」

想觀眾睇到爆粗

據曾與霆鋒商議演唱會事宜的工作人員透露:「霆鋒想大家真真正正睇一次演唱會,想啲人睇完後『嘩嘩聲』,諗番每個細節時都發自內心咁講一句:『X!真係好X勁呀!』覺得個騷精彩到令人嘆為觀止!佢仲想全場人睇到企晒起身,而唔係坐定定靜靜睇咁簡單!」要成就霆鋒這個夢想實非易事,據資深演唱會製作人透露,若要滿足霆鋒理想中令觀眾睇到爆粗的演唱會,整場個唱不容有任何冷場,耀眼煙火、震撼爆破效果及完美音響全不可缺,分分鐘需投資逾億元!

「借笑遁」

講個唱講到興致勃勃,被問及女友王菲時,霆鋒卻立即「笠水」兼頻頻冧笑。他將在工作中度過農曆新年,問到會否返北京?他說:「唔係又返北京,係去睇醫生,我想清咗啲敏感。不過我身體狀況OK,仲肥番啲!」再問到新一年會否考慮再婚?甜絲絲的他不禁邊笑邊說:「呢啲唔答」見他笑到見牙唔見眼,問到感情生活是否好開心?向來搞怪的他聞言再冧笑,並施展一招「借笑遁」,立即起身扮走人!玩完一輪,他正式談及新年願望:「每年願望一樣,由細到大都想心想事成,因為乜都包含喺裏面!」

孖吳奇隆做女團教父

霆鋒另一個新年大計,是為浙江衞視節目首次擔任導師培訓女團,屆時將與吳奇隆為女團進行一連串訓練及參加淘汰賽,最終優勝隊伍將名為「蜜蜂少女隊」。問到為何會接任「女團教頭」的工作?他明言若要演藝路行得更穩更遠,必先打好基礎:「我願意畀咁多私人時間喺呢個節目度,全因呢個節目真係畀好多培訓,妝容、舞技、唱歌,連平衡力都有得訓練!見到啲女仔咁投入受訓,我都好感動!」

非洲玩獅 美食彈出銀幕

至於第3個大Project,則是《12道鋒味3》,霆鋒將與嘉賓遠赴非洲與獅子及老虎近距離接觸,因危險性高,英皇已為他買重逾億保險!而霆鋒第4個大Project,則是開拍3D美食電影,目的是透過三維技術令美食更具誘惑,感覺猶如從銀幕跳出!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!