掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

吳若希火燒頭髮勁恐怖:有陣燶味 __,吳若希,

Jinny喺屋企唔小心燒燶咗啲頭髮。next1/1pre搞到要剪短佢。next1/1pre佢話見到細佬狂打機就好忟。next1/1pre講講吓笑到咁。next1/1preJinny(右)、鄭俊弘next1/1pre一剪完即幫Fred宣傳CD。next1/1pre無論長短,粉絲都Like㗎喇!next1/1pre歌手吳若希(Jinny)與鄭俊弘今齊齊現身電台接受訪問,剪了短髮的Jinny自爆瘀事說: ...


Jinny喺屋企唔小心燒燶咗啲頭髮。

next 1/1 pre

搞到要剪短佢。

next 1/1 pre

佢話見到細佬狂打機就好忟。

next 1/1 pre

講講吓笑到咁。

next 1/1 pre

Jinny(右)、鄭俊弘

next 1/1 pre

一剪完即幫Fred宣傳CD。

next 1/1 pre

無論長短,粉絲都Like㗎喇!

next 1/1 pre

歌手吳若希(Jinny)與鄭俊弘今齊齊現身電台接受訪問,剪了短髮的Jinny自爆瘀事說:「之前喺廚房彎身執狗屎時,冇為意爐頭煲緊湯,當彎身時啲頭髮『浪』咗係火爐側邊,所以燒燶咗啲頭髮,仲一陣陣燶味。(剪咗幾吋?)都有六、七吋。」她透露完成明天活動正式收爐:「會放成十日,一半時間喺鄉下,一半留港逗利是。(好窮要逗利是?)唔係,利是係意頭,今年派利是同往年一樣,差唔多五位數。」

呻細佬唔生性

Jinny希望細佬猴年生性,唔好咁激心,她說:「每次返屋企都見到佢打緊機,有時睇唔過眼好忟。(收起部機?)又唔得,部電腦係我,加上佢有啲功課要上網做,真係唔識處理。」過去發生不少小朋友因遊戲中的武器被偷而自殺,Jinny說:「佢畏高唔會跳樓,同佢玩過山車都喊。(可以燒炭?)唔驚,佢同我性格一樣。」記者笑指可扣他零用錢,Jinny笑說:「係喎,不過佢自負盈虧,佢用零用錢買打機嘅卡,有時抽中限量版,佢會雙賠賣畀人,投資方面佢叻過我。」

其實Jinny昨日剪完頭髮後,亦有上載新Look冧粉絲,不過就指自己是因為鄭俊弘而剪去長髮,留言:「為了慶祝Fred的CD面世,我剪了新髮型!」雖然真正原因是因為燒頭髮才剪去長髮,不過Jinny亦乘機幫好友宣傳CD,粉絲除了大讚Jinny新Look好看之餘,亦指Jinny與Fred真的非常老友!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!