網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月12日 星期五

徐淑敏搬大屋 招呼百親友 __,徐淑敏,

■Suki與老公黃浩大讚女兒主動祝賀好乖巧。互聯網圖片徐淑敏(Suki)與老公黃浩去年底搬入新居,前晚趁農曆新年便邀請親友參觀兼拜年,前晚黃浩貼相上facebook,見蔡思貝、張曦雯及松岡李那都有去拜年,黃浩昨在電話表示:「啲親友嚟完一批又一批,直到凌晨兩點幾先結束,估計有過百親友嚟拜年,真係好誇張,思貝同曦雯係咁同我啲囡囡玩。」黃浩指在大年初一最開心,因為囡囡主動向他們拜年,他說:「Suki俾囡 ...




其他影片:>>






徐淑敏(Suki)與老公黃浩去年底搬入新居,前晚趁農曆新年便邀請親友參觀兼拜年,前晚黃浩貼相上facebook,見蔡思貝、張曦雯及松岡李那都有去拜年,黃浩昨在電話表示:「啲親友嚟完一批又一批,直到凌晨兩點幾先結束,估計有過百親友嚟拜年,真係好誇張,思貝同曦雯係咁同我啲囡囡玩。」黃浩指在大年初一最開心,因為囡囡主動向他們拜年,他說:「Suki俾囡囡搞到不知幾心甜,冇諗到啲囡囡咁精乖。」最近Suki修讀珠寶鑑證課程,她表示:「最近對珠寶生意好有興趣,希望老公會支持我。」

■黃浩前晚邀請大批親友拜年,非常熱鬧。

互聯網圖片

此外,黃翠如昨日凌晨於Instagram貼合照,她和男友蕭正楠、唐詩詠、洪永城及C君等拜年,她還多謝C君「跌錢」,令他們發新年財,看來C君是輸了錢。趙學而也在Ig貼出玩牌九照片,開牌先發現自己得一點,是最細點數,難怪她留言:「賠」

採訪:鍾國仁


鍾意就快D Share啦!