掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

孻仔拉心肝 徐子淇爆老公呷細囝醋 __,子淇,徐子淇,

徐子淇出席一個咁簡單嘅活動,都要着對咁高嘅高踭鞋,證明要做靚太真係唔容易。next1/1pre徐子淇一講到細囝,就開心到痺,仲大爆老公呷個仔醋,好搞笑。next1/1pre佢話由於自己日攬夜攬細仔,所以搞到老公要問佢:「你幾時先得閒理我」,sweet到哩。next1/1pre子淇話其實佢可以再生,不過因為都有壓力,加上老爺李兆基又覺得夠晒數,所以唔會再生。next1/1pre呢個高踭鞋,真係觸目驚 ...


徐子淇出席一個咁簡單嘅活動,都要着對咁高嘅高踭鞋,證明要做靚太真係唔容易。

next 1/1 pre

徐子淇一講到細囝,就開心到痺,仲大爆老公呷個仔醋,好搞笑。

next 1/1 pre

佢話由於自己日攬夜攬細仔,所以搞到老公要問佢:「你幾時先得閒理我」,sweet到哩。

next 1/1 pre

子淇話其實佢可以再生,不過因為都有壓力,加上老爺李兆基又覺得夠晒數,所以唔會再生。

next 1/1 pre

呢個高踭鞋,真係觸目驚心。

next 1/1 pre

咁建熹又真係好cute嘅。

next 1/1 pre

「千億新抱」徐子淇出席活動時透露,農曆新年舉家到了夏威夷旅行數天,在沙灘與海豚暢泳。她笑言幼子李建熹(Preston)在飛機上熟睡,更一度令她要檢查幼子是否透緊氣,認真搞笑:「佢好好湊,喺飛機上大昏迷,我間中有用手指查吓佢仲係咪透緊氣,可能佢知表現好嘅話有得再去,同埋可能佢細,唔係好怕喺密封嘅地方。」

呻家姐哥哥冇幫手湊細囝

問家姐及哥哥可有幫忙照顧弟弟?她笑言本期望他們多幫忙,但結果他們是跟弟弟玩一會,就弄哭他,然後還要走開,她續說:「諗住大家姐會幫多啲,我媽咪話以前嘅小朋友8歲就識湊弟妹。不過依家唔同,8歲識照顧自己已經好好。佢哋都錫細佬,不過湊就主要係我。(辛苦?)少少,不過感覺唔同。生第一個嗰陣我二十幾歲,生活仲好多姿多采,個心未定。依家三十幾歲,佢真係溶咗你個心,唔想出街,淨係想攬住佢。加上依家其他小朋友又入晒學,我有多啲時間陪BB。(孻仔拉心肝?)真係,親戚同老公都怕我會縱壞佢,死火,不過真係好愛。可能BB乖,一瞓醒就笑。」問到老公李家誠會否呷醋?她即冧爆笑言:「有呀,我有次同老公一齊,我抱住BB,佢問我:『到我未?』咁我就畀BB佢啦,點知佢話:『唔係呀,係你理我未?』。」她又表示自己很喜歡聞BB身上的奶味,但現已感到漸漸消失,坦言不想BB長大,最好時間永遠停留在這刻。

爆醫生話佢仲生得

問她會否再生B?她坦言生B不困難,但教育他們要花很多心機及時間,她說:「我今次開完刀之後,醫生同我講我仲生得,我問醫生開刀唔係最多四次,點解仲得?佢話仲生唔生得係睇個傷口,我個傷口好好彩冇黏連,唔關開幾多刀事。我話唔好啦,唔使啦,其實仲可以生,不過太辛苦,又要花心機教,又擔心佢哋會有嘢唔同我講,要花好多時間同佢哋傾偈。(老爺有冇叫你再生?)佢話夠,佢好滿足有咁多小朋友同佢玩。」

笑李晞兒怕醜

她坦言復活節亦打算帶小朋友外遊,自言並非怪獸家長,但亦有感小朋友平日應付功課及課外活動忙得不可開交。她透露大女李晞彤及二女李晞兒都喜歡做話劇,並笑言:「佢哋做話劇要試鏡,妹妹好緊張,我叫佢唔使緊張,大聲啲講對白就得。點知佢話想遮住晒企喺後面,唔想表演。其實係因為佢有幾個同學去玩,所以佢想喺後面行行企企。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!