網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月13日 星期六

同崔建邦係好朋友 陳嘉莉避談有冇被打 __,陳嘉莉,崔建邦,

陳嘉莉用「好朋友」形容崔建邦,佢話新年唔講「有冇被打」!next1/1pre佢話唔知係咪有第三者李怡,但如果佢哋拍拖,會祝福佢!next1/1pre雖然同崔建邦甩拖,但Kelly不愁寂寞,情人節有人約!next1/1preKelly話就算崔建邦約佢都會出!情人節喎?!next1/1preKelly呢日谷胸上陣…next1/1pre不過似乎唔夠同場嘅張秀文「胸」湧!next1/1pre林珊珊細女李怡 ...


陳嘉莉用「好朋友」形容崔建邦,佢話新年唔講「有冇被打」!

next 1/1 pre

佢話唔知係咪有第三者李怡,但如果佢哋拍拖,會祝福佢!

next 1/1 pre

雖然同崔建邦甩拖,但Kelly不愁寂寞,情人節有人約!

next 1/1 pre

Kelly話就算崔建邦約佢都會出!情人節喎?!

next 1/1 pre

Kelly呢日谷胸上陣…

next 1/1 pre

不過似乎唔夠同場嘅張秀文「胸」湧!

next 1/1 pre

林珊珊細女李怡(資料圖片)

next 1/1 pre

早前與藝人崔建邦(Amigo)分手的模特兒陳嘉莉(Kelly)出席情人節婚紗展活動,她表示已第四次行婚紗騷,問到有否覺得自己因禍得福多了工作?她說:「都唔會,自己嘅工作,係份內事。(同Amigo仲有冇聯絡?)好朋友。(有冇去佢度拜年?)我返咗廣州屋企,(有冇WhatsApp或見面?)都係好朋友。(咁之前傳佢有第三者林珊珊細女李怡係咪真?)唔知真定假,如果係真嘅,會祝福佢。(分手係咪因為第三者?)唔講住喇!(咁佢有冇打你?)唔講呢啲啦,依家新年,佢依家ok就ok。」

「係好好朋友」

問到自己早前因分手爆喊,是否未放低戀情?她表示隨緣,並沒有憎恨對方:「都係朋友。(聽日情人節會唔會觸景傷情?)唔會,有朋友同家人嘛。(冇男仔約咩?)朋友一定有,同性異性都有。(追求者有冇約你?)朋友(你會應約?)朋友約會一定會!(Amigo約都會?)都會出!(你咁維護佢係咪想舊情復熾?)唔講呢啲啦,總之係好好朋友。(咁你識唔識李怡?)唔識。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!