網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月8日 星期一

城城猴年發威 __,城城,郭富城,

城城「齊天大聖」上身耍猴拳舞動醒獅,祝大家猴年行大運。
城城猴年發威「美猴王」郭富城陪住大家過猴年新春!新片內能夠演活齊天大聖,城城付出不足為外人道,拍攝期間耗盡大量汗水及體力之餘,還承受皮膚過敏所帶來的創傷與刺痛,難怪他直言要趁新年新開始,帶大病初愈的媽媽入戲院分享成果,猶幸內地銷情相當理想,未開畫已錄得逾億人民幣預售票房成績,城城今次可謂飲得杯落。城城「齊天大聖」上身耍猴拳舞動醒獅,祝大家猴年行大運。「孫悟空」城城趁今日正月初一,向東方報業集團讀者 ...


城城猴年發威

「美猴王」郭富城陪住大家過猴年新春!新片內能夠演活齊天大聖,城城付出不足為外人道,拍攝期間耗盡大量汗水及體力之餘,還承受皮膚過敏所帶來的創傷與刺痛,難怪他直言要趁新年新開始,帶大病初愈的媽媽入戲院分享成果,猶幸內地銷情相當理想,未開畫已錄得逾億人民幣預售票房成績,城城今次可謂飲得杯落。

「孫悟空」城城趁今日正月初一,向東方報業集團讀者拜年:「祝大家猴年心想事成,萬事如意!」談到其主演新作《西遊記之孫悟空三打白骨精》,城城謂:「呢部係我習舞30年,同集結咗拍戲20年累積到嘅武術竅門之作,以後演藝事業再遇到啲咩挑戰都唔驚嘞,應該冇嘢辛苦得過呢次啩。能夠遇到咁好嘅拍檔同團隊係開心嘅,人生演到一次美猴王覺得無憾,今次我創造咗嘅係『郭悟空』,有自己嘅特色。電影拍完後,發覺本身同美猴王不妥協、不解釋性格甚為相似。」

着特製毛衣似千針刺

今次拍攝過程長達4個月,城城因造型搞到皮膚敏感頻起水泡已不算新聞,不過當他再次談到箇中點滴,依舊令人滴汗:「電影拍攝初期,花咗兩個星期時間去拍野猴裝戲份,全身黐滿毛後起碼有6、7個鐘唔可以去洗手間。上咗妝後要盡量避免情緒波動,因為一唔開心,辛苦會乘大一千倍,所以一開工我就化身做木頭,盡量保持靜心。我平時連着衫都要第一時間剪招牌,但着咗件用魚絲特製嘅『毛衣』後,感覺好似被5,000支針同一時間拮緊。」難怪問到城城最難忘的新歲時,他想也不想便答:「一定係今個農曆新年啦。」

城城很開心新片票房與口碑不俗。
  • 城城很開心新片票房與口碑不俗。
城城將舞步融入武術,演繹出獨一無二的「郭悟空」。
  • 城城將舞步融入武術,演繹出獨一無二的「郭悟空」。
城城新年願望是身體健康,希望手術大成功。
  • 城城新年願望是身體健康,希望手術大成功。

猶幸日前各地的優先場及首映,觀眾都對電影予以肯定。《西》片前日在港正式開畫,單日票房已收逾百萬港元,投資方老闆王海峰接受本報查詢時更報喜:「內地單係預售票房,都已經過億人民幣嘞。」消息令台前幕後雀躍不已,不過當問到城城會否考慮「再下一城」時,一向活力充沛的他謂:「暫時唔會諗嘞,都要睇吓自己體力仲應唔應付得到,或者真係出咗劇本先再傾啦。」

帶最愛入場欣賞成果

曾揚言會帶「最愛的人」入場欣賞這部戲的城城,原來已計劃兌現承諾:「初一至初三我會有幾日假,打算帶媽咪入戲院睇戲,分享吓我嘅成果。本來想佢去睇首映,一嚟佢早瞓,二嚟自從去年佢接受咗個腸部大手術後,都唔想佢去太人多嘅地方。」一向孝順的城城重提當日媽媽手術情況,仍面露憂愁:「手術足足做咗3個幾鐘,好彩嗰幾日我喺香港,咪日日喺醫院陪住佢囉,梗係希望佢猴年身體健康啦。」他又透露7月會在港有大型演唱活動,故新年願望是身體健康,應付排山倒海的工作。

文:影視組

攝:攝影組

髮型:Ian Wong @ ii Salon

化妝:郭艷君

場地:帝苑酒店

舞獅及動作指導:姜氏金龍醒師團

服飾:I.T. / A Bathing Aape / 中藝天工閣


鍾意就快D Share啦!