掃呢頁CODE去手機

2016年2月7日 星期日

單身何傲兒 畫「世紀桃花」贈林建名 __,林建名,傲兒,何傲兒,

猴年將至,緋聞不斷嘅何傲兒被問及擇偶條件,佢就強調自己仍然係單身,未有人追,更加話自己拍拖經驗唔多︰「兩個人在一起是一個過程,即使對我不好的人,我覺得也一定有些得著。我希望將來的另一半,為人真誠和對我專一。」佢好大方咁話,唔介意同緋聞對象合作,只係驚會悶親觀眾。何傲兒仲話要多謝被傳係「爺孫戀」嘅老闆林建名,喺節目中親手畫「世紀桃花」俾老闆︰「其實老闆不是特別錫我,他每個人都錫,我不知如何才能阻止這 ...




猴年將至,緋聞不斷嘅何傲兒被問及擇偶條件,佢就強調自己仍然係單身,未有人追,更加話自己拍拖經驗唔多︰「兩個人在一起是一個過程,即使對我不好的人,我覺得也一定有些得著。我希望將來的另一半,為人真誠和對我專一。」佢好大方咁話,唔介意同緋聞對象合作,只係驚會悶親觀眾。

何傲兒仲話要多謝被傳係「爺孫戀」嘅老闆林建名,喺節目中親手畫「世紀桃花」俾老闆︰「其實老闆不是特別錫我,他每個人都錫,我不知如何才能阻止這些報導,不過我很佩服老闆,他是一個很玩得的老人家,值得我尊重。」

鍾意就快D Share啦!