掃呢頁CODE去手機

2016年2月8日 星期一

鄭伊健雙面人 見鏡頭硬晒軚扮正經 __,伊健,鄭伊健,

同老婆蒙嘉慧去完北海道滑雪祝結婚兩周年,鄭伊健又馬不停蹄同周秀娜去北京宣傳新戲,上星期四三點,又走咗去中環雪廠街試衫定裝。見到俾《壹》仔瞄住,原本同Sales玩到笑晒嘅伊健,立即扮正經,成個人硬晒!跟手助手就撲出門口,阻止記者影相。伊健唔想俾造型入鏡,揀好衫就「炳」埋入試身室搞掂,而助手更千叮萬囑,話伊健試上身嘅都唔好出街。無問題,其實你哋匿入試身室試,又點會影到呢?前後搞咗半個鐘,伊健再以「聶風 ...




同老婆蒙嘉慧去完北海道滑雪祝結婚兩周年,鄭伊健又馬不停蹄同周秀娜去北京宣傳新戲,上星期四三點,又走咗去中環雪廠街試衫定裝。

見到俾《壹》仔瞄住,原本同Sales玩到笑晒嘅伊健,立即扮正經,成個人硬晒!跟手助手就撲出門口,阻止記者影相。伊健唔想俾造型入鏡,揀好衫就「炳」埋入試身室搞掂,而助手更千叮萬囑,話伊健試上身嘅都唔好出街。無問題,其實你哋匿入試身室試,又點會影到呢?

前後搞咗半個鐘,伊健再以「聶風」咁嘅速度閃入七人車,佢一上到車,忽然笑笑口,啲人話藝人係雙面人,果然係真嘅!

鍾意就快D Share啦!