掃呢頁CODE去手機

2016年2月13日 星期六

兩年內結婚 陸浩明借肥媽吸金買樓 __,肥媽,陸浩明,

陸浩明笑言叫咗肥媽同佢拍多兩輯《食平D》系列,咁先可以賺多啲買樓結婚!next1/1pre6號見到小朋友非常冧!next1/1pre佢話都想快啲生!next1/1pre所以要結咗婚先,預計呢一、兩年結!next1/1pre講到佢個「餅印姊妹」,佢終於公開女方身分喇!next1/1pre6號前日公開有個「孖生姊妹」,佢話有網民識講嘢讚靚女!(資料圖片)next1/1pre其實呢…係佢女友嚟!(資料圖 ...


陸浩明笑言叫咗肥媽同佢拍多兩輯《食平D》系列,咁先可以賺多啲買樓結婚!

next 1/1 pre

6號見到小朋友非常冧!

next 1/1 pre

佢話都想快啲生!

next 1/1 pre

所以要結咗婚先,預計呢一、兩年結!

next 1/1 pre

講到佢個「餅印姊妹」,佢終於公開女方身分喇!

next 1/1 pre

6號前日公開有個「孖生姊妹」,佢話有網民識講嘢讚靚女!(資料圖片)

next 1/1 pre

其實呢…係佢女友嚟!(資料圖片)

next 1/1 pre

鄭中基(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陸浩明(6號)在天水圍出席商場活動。談到明天情人節,問他打算如何與女友Ayan慶祝?他坦言非常傷腦筋:「好怕出去同人逼同食特選套餐,通常就同女朋友去High Tea或者食個Lunch,夜晚先返屋企煮飯。」但自己就不會上陣,純粹等食:「我廚房黑洞嚟,淨係搞事!」

恨生B

講到他上台時見到小朋友就雙眼發光,問他打算幾時生個?他直言想快啲生:「但要結婚先。(幾時結?)預計都係呢一、兩年嘅事。好好笑,今年同肥媽拜年,佢叫我快啲買樓同結婚,我就叫佢同我拍多兩輯(《食平D》系列),等我搵多啲外快,等樓價平多兩成就買到。」

公開「餅印」身分

至於日前6號在社交網站公開一條key圖app片,叫網友估「餅印」的女方是家姐還是細妹,他笑指女方其實是女友:「有啲人好識講嘢,話好靚女,有啲就話嚇死人心都寒埋。(女友睇完片咩反應?)佢好開心,連續睇咗十次條片。」更指下次會將女友樣子key上自己的面上:「但唔會好笑,佢key個我樣似鄭中基扮女人咁先好笑。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!