網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月9日 星期二

周秀娜品牌登陸猴急賺千萬 __,周秀娜,

周秀娜品牌登陸猴急賺千萬今日是大年初二,女神周秀娜(Chrissie)扭6呎長氣球金猴,祝大家猴年旺相,萬事勝意!Chrissie處女扭金猴,立即愛上這手藝,她更講明他日男友求婚時要扭個氣球教堂,實行浪漫求婚!提到新年願望,她豪言頭半年要勁賺8位數!文:張雯雯 攝:李柏儒周秀娜大讚她扭的6呎長氣球金猴又靚又得意,更攬到實唔捨得放!扭完氣球金猴,周秀娜即刻扮埋猴子,樣子趣怪又可愛!周秀娜當正氣球金猴 ...


今日是大年初二,女神周秀娜(Chrissie)扭6呎長氣球金猴,祝大家猴年旺相,萬事勝意!Chrissie處女扭金猴,立即愛上這手藝,她更講明他日男友求婚時要扭個氣球教堂,實行浪漫求婚!提到新年願望,她豪言頭半年要勁賺8位數!文:張雯雯 攝:李柏儒

周秀娜大讚她扭的6呎長氣球金猴又靚又得意,更攬到實唔捨得放!

扭完氣球金猴,周秀娜即刻扮埋猴子,樣子趣怪又可愛!

周秀娜當正氣球金猴係男友,錫啖先!

周秀娜在氣球師Mighty的指導下,舉高氣球金猴的頭鑲嵌在猴身上。

周秀娜小時候很怕氣球爆破,但為了新年有個新開始,她決定在猴年豁出去,挑戰扭氣球金猴,在氣球師Mighty的指導下,扭出6呎長金猴。儘管扭時有點雞手鴨腳,為金猴腳泵氣時竟將腳變成象腿,但最後都能完成Mission,扭出一隻會食蕉的金猴哥哥!單身的她還當正金猴哥哥是男友,又攬又錫,更餵「牠」食蕉,場面搞笑!

桃花旺多人追

對於處女扭氣球,Chrissie說:「其實我細細個就驚氣球會爆,不過每次見到啲氣球師好似變魔術咁,連衫都可以扭出嚟着,真係好得意!所以趁猴年到就挑戰自己,扭氣球金猴!」對於自己的作品,她表示相當滿意:「呢隻金猴哥哥我有份扭,真係好靚好得意,真係想帶佢返屋企,日日攬住佢!」她覺得每個男仔都起碼要有一門手藝,在適當時候氹另一半,她說:「希望第日有人可以扭個氣球教堂出嚟向我求婚,要行到入去嗰隻,咁就夠晒浪漫!」

問到單身的她如今仍是單身,會否心急想結婚?她說:「自己都大個唔再好似小妹妹咁,一定要大時大節有人陪,發覺家人同朋友都好重要,最緊要係一家人齊齊整整!」她更自爆有人追:「係有圈外人追我,唔止一個添!不過都係做住朋友先,要了解多啲先再進一步都未遲!」

創立自家香水

桃花旺自然想發大財,Chrissie透露其內衣店已在深圳開實體店,今年投資高達7位數字,希望創立自家品牌推出香水和時裝,問到希望今年賺幾多?她說:「我知道頭半年8位數字等緊我!哈哈!」不過她表示最重要是身體健康,如今體重已回復昔日的102磅:「猴年開始真係唔想再有傷病,我會Keep住做多啲運動,希望好似猴子咁活躍,約定下年學識爬樹,摘生果畀大家食!」

氣球:奇蹟創藝有限公司

場地:five by 5

周秀娜大讚她扭的6呎長氣球金猴又靚又得意,更攬到實唔捨得放!

扭完氣球金猴,周秀娜即刻扮埋猴子,樣子趣怪又可愛!

周秀娜當正氣球金猴係男友,錫啖先!

周秀娜在氣球師Mighty的指導下,舉高氣球金猴的頭鑲嵌在猴身上。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!