掃呢頁CODE去手機

2016年2月18日 星期四

岑日珈:父親昏迷入院 岑日珈失控攬媽咪爆喊 __,岑日珈,

岑父心肌梗塞入院,岑日珈一聽到消息即飛去醫院。next1/1pre岑日珈落車已經眼紅紅。next1/1pre岑日珈入到去即刻攬住爸爸。next1/1pre但岑父因此要做檢查,所岑母將岑日珈拉開。next1/1pre岑日珈攬實媽咪爆喊。next1/1pre歌手岑日珈(Angie)上月發現子宮內長了一個巨瘤,醫生叮囑她盡快進行切除手術,免得病變成子宮癌,正當Angie準備下月入院做手術之際,其父今日凌 ...


岑父心肌梗塞入院,岑日珈一聽到消息即飛去醫院。

next 1/1 pre

岑日珈落車已經眼紅紅。

next 1/1 pre

岑日珈入到去即刻攬住爸爸。

next 1/1 pre

但岑父因此要做檢查,所岑母將岑日珈拉開。

next 1/1 pre

岑日珈攬實媽咪爆喊。

next 1/1 pre

歌手岑日珈(Angie)上月發現子宮內長了一個巨瘤,醫生叮囑她盡快進行切除手術,免得病變成子宮癌,正當Angie準備下月入院做手術之際,其父今日凌晨一點因心肌梗塞暈倒家中,更一度停止呼吸,嚇得岑母急Call白車,收到爸爸正送院消息的Angie嚇到三魂唔見七魄,火速飛車直奔急症室,焦急的她沒理護士勸告,淚流滿面激動得攬實吸住氧氣、合埋雙眼的父親。

由於其父正接受檢查,岑母強行扯開她埋一邊,Angie失控得抱緊母親狂哭,要多次安慰才能冷靜下來,我見猶憐。《東網》致電Angie,她大方透露父親因心肌梗塞搞到暈倒家中,她說:「尋日做做吓嘢,媽咪打嚟話爸爸暈咗同停止呼吸坐緊白車入院,雖然出席緊公司晚宴,都即飛車去探爸爸。(你失晒控?)係呀,不知所措,只係好擔心同心急要睇爸爸,好驚佢有事。」

游說爸爸做手術

Angie透露岑父早前身體檢查時已發現心肌梗塞,醫生多次建議在心臟安裝儀器,但岑父堅持不做手術,Angie說:「經過今次,希望游說到爸爸做手術。(爸爸留醫中?)凌晨五點佢堅持出院,依家轉住私家醫院。」提到雙親開生果檔,Angie坦言生意是其次,健康緊要,她說:「會休息一排先開舖。(如果做手術要好多錢?)惟有努力工作賺錢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!