網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月12日 星期五

「胸」猛陳婉衡騷價幾級跳 誓做業主 __,陳婉衡,

陳婉衡短短一年,由無綫咪神升呢做影壇新星,潛力驚人。next1/1pre雖然聽落去好有「錢」途,但其實陳婉衡為咗上位,都付出過唔少。next1/1pre例如冬天畀人冧凍水。next1/1pre仲要喺鏡頭前扮開心。next1/1pre真係好專業。next1/1pre可能就係因為呢份敬業。next1/1pre所以舊年先成功彈起嘅佢,短短一年身價幾級跳。next1/1pre雖然樓市係咁跌,但陳婉衡冇有怕 ...


陳婉衡短短一年,由無綫咪神升呢做影壇新星,潛力驚人。

next 1/1 pre

雖然聽落去好有「錢」途,但其實陳婉衡為咗上位,都付出過唔少。

next 1/1 pre

例如冬天畀人冧凍水。

next 1/1 pre

仲要喺鏡頭前扮開心。

next 1/1 pre

真係好專業。

next 1/1 pre

可能就係因為呢份敬業。

next 1/1 pre

所以舊年先成功彈起嘅佢,短短一年身價幾級跳。

next 1/1 pre

雖然樓市係咁跌,但陳婉衡冇有怕,依然雄心壯志想買磚頭。

next 1/1 pre

36E驕人上圍,真的不是蓋的。

next 1/1 pre

加埋誘惑表情。

next 1/1 pre

真係噴血之選。

next 1/1 pre

陳婉衡

next 1/1 pre

藝人陳婉衡(Alycia)擁有36E驕人上圍,不時大方晒身材的她,迅即成為新一代「宅男殺手」兼「無綫咪神」,人氣高企!

去年首闖影壇的Alycia,更接連兩部電影打孖上挑戰自己:「第一次拍戲其實覺得幾好玩,但一開頭睇劇本時,見到要演嘅角色同自己好唔同,好驚會做唔到導演要嘅效果,不過好在有前輩Benz哥(許紹雄)帶住我。佢真係好戲到令我好快就當咗佢係我爸爸,平時等埋位時亦學到好多嘢,睇咗好多前輩真人示範。而之後嗰套,就比較嘻嘻哈哈啲,因為成日都成班女仔一齊,好似平時咁,所以都好自然。So far呢兩次嘅拍攝經驗都好開心好好玩!」

13度低溫被「潑冷水」

Alycia又大爆於拍攝期間被「潑冷水」,初嘗演員辛酸:「開戲嗰陣啲時間係幾辛苦,不過我諗最難忘係有場戲,講我哋做promotion girl,着小背心短裙喺銅鑼灣街頭畀人用水淋,嗰時仲要係冬天,得13、4度淋凍水!咪睇roll緊機嗰陣我哋成班女仔好似好開心咁,其實一cut咗之後,所有工作一員就拎晒薑茶、大褸畀我哋,全城戒備。」

密密接job裝備自己

Alycia自順利上位後密密接job,騷價幾級跳,揚言猴年將為豐收年,更高呼新一年誓要做業主:「新年願望當然係想盡快做到業主,雖然上年多咗job做,又接過廣告,算係賺多咗,但同時都買多咗好多嘢裝備自己,應付唔同類型工作,而且都要畀家用,所以要再努力啲,希望猴年愈賺愈多!」問到有否買些禮物獎勵自己時,她表示:「冇實際買啲咩,反而就去多咗旅行,畀自己一個真正放鬆嘅機會。」

場地:LIFE Restaurant & Bar

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!