掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

瑜伽癮起 網民激讚章子怡寶刀未老 __,子怡,章子怡,

除咗子怡嘅功架,啲相影得咁有詩意都係一大亮點。next1/1pre呢個動作,好考平衡力。next1/1pre呢個動作,證明子怡柔軟度依然好好。next1/1pre呢個動作,證明子怡...心情好好。next1/1pre齋睇相,都感覺到子怡玩得有幾咁開心。next1/1pre可惜,最後,子怡玩到連氣球都飛走埋,佢個女「醒醒」咁就少咗件玩具。next1/1pre內地女星章子怡一向「舞功」了得,即使早前為 ...


除咗子怡嘅功架,啲相影得咁有詩意都係一大亮點。

next 1/1 pre

呢個動作,好考平衡力。

next 1/1 pre

呢個動作,證明子怡柔軟度依然好好。

next 1/1 pre

呢個動作,證明子怡...心情好好。

next 1/1 pre

齋睇相,都感覺到子怡玩得有幾咁開心。

next 1/1 pre

可惜,最後,子怡玩到連氣球都飛走埋,佢個女「醒醒」咁就少咗件玩具。

next 1/1 pre

內地女星章子怡一向「舞功」了得,即使早前為汪峰誕下囡囡「醒醒」後仍不減敏捷度。呢日,啱啱上完瑜伽班嘅子怡似乎意猶未盡,於是返到屋企就拎埋囡囡嘅一大串氣球,大擺高難度pose留影,期間章子怡又跳起又擘髀抬腿,仲要依然一臉笑容,感覺做得相當輕鬆。不少網民見狀均留言大叫佩服,仲笑指她「寶刀未老」!

事後子怡於微博發文「自首」寫道:「下了瑜伽課沒收住,愣是把小醒醒的氣球给玩飛了!」喲,係喎,就係因為子怡一時貪玩,搞到「醒醒」嘅氣球消失風裏去,唔知醒醒發現啲氣球唔見咗嘅話,會唔會喊喊豬呢?

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!