網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月11日 星期四

初一遇十呎火舌 歐陽震華變救火英雄 __,歐陽震華,

歐陽震華年初一遇到真正嘅火警,仲要撞正一個闊佬難理同埋唔識用滅火筒嘅看更,真係激死人!next1/1pre歐陽震華最後要化身救火英雄,自己拎個滅火筒去救火,好型喎。next1/1pre咁啱得咁橋,歐陽震華呢日拍救火戲,雖然火勢望落好猛烈,但歐陽震華話唔夠佢屋企火警勁。next1/1pre歐陽震華同導演齊齊睇Playback。next1/1pre歐陽震華同萬綺雯互相恭賀交換利是。next1/1pre ...


歐陽震華年初一遇到真正嘅火警,仲要撞正一個闊佬難理同埋唔識用滅火筒嘅看更,真係激死人!

next 1/1 pre

歐陽震華最後要化身救火英雄,自己拎個滅火筒去救火,好型喎。

next 1/1 pre

咁啱得咁橋,歐陽震華呢日拍救火戲,雖然火勢望落好猛烈,但歐陽震華話唔夠佢屋企火警勁。

next 1/1 pre

歐陽震華同導演齊齊睇Playback。

next 1/1 pre

歐陽震華同萬綺雯互相恭賀交換利是。

next 1/1 pre

歐陽震華恭祝大家猴年快樂。

next 1/1 pre

歐陽震華講起寓所外遇火警時,都表現得好激動。

next 1/1 pre

藝人歐陽震華(Bobby)年初四在將軍澳電視城為《一屋老友記》開工拍攝救火戲,原來他在年初一寓所樓下就預演了一場「烈火雄心」,他說:「年初一出街拜年,落到樓見到個看更同菲傭指手畫腳,然後去八吓,個看更好平淡話出面花園火燭,出到去睇啲火燒到十呎八呎高,我問看更攞滅火筒,看更攞咗出嚟又話唔識開,同佢打開咗,點知佢噴到我成身都係粉,後來我索性搶咗個滅火筒自己去救火,估唔到呢個世界有人唔識用滅火筒。」Bobby救火後返上屋企沖涼換衫,他說:「返到屋企工人問我咩事,我話出面落雪,不過不幸中之大幸,啲鄰居都出晒埠,周圍冇人,好彩畀我撞到。」

談及拍攝《一屋老友記》火燭戲,Bobby笑說:「啲火仲細過我屋企嗰日喎。」講到今個農曆新年,他自嘲有「假期病」,瞓咗好多日休息充電。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!