掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

張秀文勁冧吳業坤:支持咗佢好耐 __,吳業坤,張秀文,

張秀文睇嚟好冧吳業坤咁喎。next1/1pre吳業坤話見張秀文着晒高踭鞋,先至畀張秀文翹住,真係幾有風度喎。next1/1pre吳業坤話唔想同張秀文成為一對呀。next1/1pre張秀文露小小背。next1/1pre又露小小事業線。next1/1pre張秀文上次呢件衫畀人話似豬小姐。next1/1pre藝人吳業坤與打扮性感的張秀文翹住手到灣仔會展出席電影《賭城風雲III》首映禮。二人接受訪問時就笑 ...


張秀文睇嚟好冧吳業坤咁喎。

next 1/1 pre

吳業坤話見張秀文着晒高踭鞋,先至畀張秀文翹住,真係幾有風度喎。

next 1/1 pre

吳業坤話唔想同張秀文成為一對呀。

next 1/1 pre

張秀文露小小背。

next 1/1 pre

又露小小事業線。

next 1/1 pre

張秀文上次呢件衫畀人話似豬小姐。

next 1/1 pre

藝人吳業坤與打扮性感的張秀文翹住手到灣仔會展出席電影《賭城風雲III》首映禮。

二人接受訪問時就笑言不能做螢幕情侶,張秀文笑言:「我仲諗住翹住吳業坤係最安全!點知中伏添!」吳業坤亦笑言:「我見佢着高踭鞋又性感,我驚佢搖搖欲墜會走光,我想保護佢啫。」然後秀文又誇獎吳業坤氣場改變時刻散發吸引力:「佢唱歌好好聽,我噚日聽咗佢隻cover唱《小幸運》,好好聽,認真做嘢嘅男人最吸引。其實我私底下默默支持好耐,啲點擊率好多都有我份。」雖然坤坤亦稱秀文吸引,不過卻突然主動拒絕與秀文成為一對。

提到張秀文早前出席活動的打扮被網民指與卡通人物豬小姐相似,張秀文笑謂:「好靚喎我覺得,好可愛。(嬲?)唔會,嗰張相證明咗一個女人只要肯打扮就係靚嘅女人,只有懶嘅女人就係唔靚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!