網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月20日 星期六

莊思敏「胸」降晒背 撼透底薛凱琪 __,薛凱琪,莊思敏,

每次有大型活動,都係各位大飽眼福嘅時間。next1/1pre太陽娛樂公司老闆周焯華低調進入宴會廳。next1/1pre好喇,雖然鄧麗欣悉心打扮配合主題,又拖埋男友出嚟。next1/1pre仲要晒盡美腿,可惜養眼度都一樣係扣晒分。next1/1pre以顏色取勝嘅JM,更加係包到實一實,零睇頭。next1/1pre相反,莊思敏縱然只係嚟「踩場」,但依然搏到盡,除咗晒美背。next1/1pre仲要特登揀 ...


每次有大型活動,都係各位大飽眼福嘅時間。

next 1/1 pre

太陽娛樂公司老闆周焯華低調進入宴會廳。

next 1/1 pre

好喇,雖然鄧麗欣悉心打扮配合主題,又拖埋男友出嚟。

next 1/1 pre

仲要晒盡美腿,可惜養眼度都一樣係扣晒分。

next 1/1 pre

以顏色取勝嘅JM,更加係包到實一實,零睇頭。

next 1/1 pre

相反,莊思敏縱然只係嚟「踩場」,但依然搏到盡,除咗晒美背。

next 1/1 pre

仲要特登揀件透視戰衣,凸顯佢嘅警鐘胸。

next 1/1 pre

今日咁凍,着對咁厚嘅Boot保暖是常識吧。

next 1/1 pre

薛凱琪化到個妝行一行,證明佢真係落足心思。

next 1/1 pre

而佢裏面嘅打底,都潮過人,厲害厲害。

next 1/1 pre

太陽娛樂公司春茗,旗下女藝人「胸」群而出,當中包括薛凱琪(Fiona)、文詠珊(JM)、鄧麗欣(Stephy)等,男藝人方面就有方力申、許志安和劉浩龍等,老闆周焯華穿上黑色西裝與博納影業集團總裁于冬一同坐在主家席。

為配合埃及主題,穿上金色裙的Fiona配襯「埃及妖后」造型現身,加上她的透視晚裝,透出內裏的潮爆打底,一雙美腿表露無遺,可謂搶盡風頭;可惜論「峰」頭,卻不及踩場的莊思敏,露背兼中門大開的莊思敏,除了有靚靚玉背任睇,佢件衫前面仲係透視設計,令佢湯碗胸若隱若現,更添養眼。

Stephy雖然戴了金色頸箍、手鈪及着金色鞋亮相,但造型稍遜明顯被比下去。至於JM,則靠「紅噹噹」嘅顏色挽回少許劣勢。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!