掃呢頁CODE去手機

2016年2月23日 星期二

《愛·回家》子妮婚戲 阿飛坐思思隔籬 __,

好感動啊。next1/1pre之前馬子仁個囡囡滿月,好兄弟木偶哥連影都唔見,今次終於見番影。next1/1pre馬子妮同阿豪終於結婚。next1/1pre好多熟悉嘅面孔啊。next1/1pre藝人林師傑(阿飛、木偶哥)日前現身觀塘街頭,與蔣家旻(馬子妮)、李豪(阿豪)等拍攝《愛‧回家》結婚戲,官仔骨骨的師傑扮演伴郎,又為一對新人揸花車,思思仲坐正根偶哥隔籬!喜歡古董車的師傑,首次開「古董花車」,也 ...


好感動啊。

next 1/1 pre

之前馬子仁個囡囡滿月,好兄弟木偶哥連影都唔見,今次終於見番影。

next 1/1 pre

馬子妮同阿豪終於結婚。

next 1/1 pre

好多熟悉嘅面孔啊。

next 1/1 pre

藝人林師傑(阿飛、木偶哥)日前現身觀塘街頭,與蔣家旻(馬子妮)、李豪(阿豪)等拍攝《愛‧回家》結婚戲,官仔骨骨的師傑扮演伴郎,又為一對新人揸花車,思思仲坐正根偶哥隔籬!喜歡古董車的師傑,首次開「古董花車」,也不禁大呼過癮,更謂恨買輛古董車,不過他坦言有點難掌控:「超級緊張,因為架車好難揸,個剎車系統好敏感,一踩落去,佢想慢就慢,你要等佢,加上波段好難控制。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!