掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

周潤發引爆影帝之爭 __,周潤發,

周潤發引爆影帝之爭周潤發前晚偕劉嘉玲、張家輝及張學友出席《賭城風雲III》首映,並與嘉玲唱雙簧,點名要求金像獎影帝候選人張家輝讓獎予學友,嘉玲附和指學友未攞過,學友即辯稱:「我喺印度攞過!」文:影視組周潤發吩咐張家輝讓影帝之位畀學友,更搞笑叫他跳海谷票房。劉嘉玲在台上與周潤發(左一)合力幫學友(右一)「搶」個影帝番嚟。學友耍手擰頭唔要讓獎,表示他亦曾於印度當過影帝。一眾靚女包括高海寧及張秀文等性感 ...


周潤發前晚偕劉嘉玲、張家輝及張學友出席《賭城風雲III》首映,並與嘉玲唱雙簧,點名要求金像獎影帝候選人張家輝讓獎予學友,嘉玲附和指學友未攞過,學友即辯稱:「我喺印度攞過!」文:影視組

周潤發吩咐張家輝讓影帝之位畀學友,更搞笑叫他跳海谷票房。

劉嘉玲在台上與周潤發(左一)合力幫學友(右一)「搶」個影帝番嚟。

學友耍手擰頭唔要讓獎,表示他亦曾於印度當過影帝。

一眾靚女包括高海寧及張秀文等性感亮相。

賀歲片《賭城風雲III》前晚假灣仔會展舉行香港首映禮,導演王晶及劉偉強,主要演員周潤發、劉嘉玲、張家輝及張學友等出席宣傳,王子涵、鍾采羲、莊思敏、唐紫睿、王君馨及文凱玲等亦性感出席捧場。

喺印度攞過影帝

大會安排五位主要演員首映前受訪,周潤發與嘉玲及家輝進場,未埋位已發揮幽默本色,他說:「我哋套戲犀利,有3個影帝,張學友咪行咁慢扮大牌如果問我,我都貼張學友攞影帝。嘉玲,係得我同你冇(提名)咋喎!張家輝好心你讓吓你大佬(學友),佢未攞過!」成為被整蠱對象的學友澄清:「畀佢畀佢真係好鬼可憐!我喺印度攞過(影帝),都感受過喇!但嗰時印度經濟麻麻,冇搞頒獎禮,淨係通知有獎。(張家輝笑你個獎有咖喱味?)佢成日話佢係後輩,又話當年攞身份證報錯,佢真實年齡好複雜,我都唔知佢幾歲!其實在座得一位睇過我套戲。(點睇網上有人因王晶而發起罷睇《賭III》?)呢套戲同王晶無關。」經學友「溫馨提示」後,周潤發說:「印度,好厲害啊!(點睇罷睇事件?)王晶淨係喺片場瞓覺,不過瞓醒又知拍到邊。(想拍第4集?)我拍到嘅話400集都拍!(想集齊周星馳同張家輝合作?)係,想4代同堂(賭神、賭聖、賭俠等),星仔肯嚟就得!」

跳海有助破票房?

問到有否信心《賭III》破上集票房紀錄?張家輝說:「20億票房係底數,各位繫好安全帶,準備迎接票房爆升。(有信心打低周星馳《美人魚》?)我哋套戲好開心,睇完都健康啲,行得快啲,錢都搵多啲,想好運就睇我哋!」周潤發忍不住說:「張家輝去跳海就有機會20億,(會展)後面有個海呀!」提到有網民發起罷看行動,王晶說:「總會有呢啲人,依家嚴重分裂嘅社會,冇得勉強。(擔心香港票房?)香港票房其實係內地25分之1,你話我擔唔擔心?上年都有人咁講,結果咪又係第一。」又指賀歲檔競爭雖大,但對《賭III》充滿信心,因其系列水準平均,但強調暫不會開拍第四集。

周潤發吩咐張家輝讓影帝之位畀學友,更搞笑叫他跳海谷票房。

劉嘉玲在台上與周潤發(左一)合力幫學友(右一)「搶」個影帝番嚟。

學友耍手擰頭唔要讓獎,表示他亦曾於印度當過影帝。

一眾靚女包括高海寧及張秀文等性感亮相。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!