網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月1日 星期一

發哥睇好攞影帝 張學友:我喺印度攞過 __,發哥,張學友,學友,周潤發,

周潤發同劉嘉玲都睇好張學友攞影帝呀!next1/1pre發哥發嫂孖住現身。next1/1pre發哥叫家輝讓吓「哥哥」學友呀。next1/1pre家輝你識做啦!next1/1pre學友就不是味兒咁話:「我喺印度攞過㗎!」next1/1pre張學友(左起)、劉嘉玲、周潤發next1/1pre周潤發(左起)、劉嘉玲、張家輝、張學友next1/1pre周潤發、劉嘉玲、張家輝、張學友等亮相《賭城風雲III》 ...


周潤發同劉嘉玲都睇好張學友攞影帝呀!next1/1pre發哥發嫂孖住現身。next1/1pre發哥叫家輝讓吓「哥哥」學友呀。next1/1pre家輝你識做next1/1pre學友就不是味兒咁話:「我喺印度攞過㗎!」next1/1pre張學友(左起)、劉嘉玲、周潤發next1/1pre周潤發(左起)、劉嘉玲、張家輝、張學友next1/1pre周潤發、劉嘉玲、張家輝、張學友等亮相《賭城風雲III》 ...


周潤發同劉嘉玲都睇好張學友攞影帝呀!

next 1/1 pre

發哥發嫂孖住現身。

next 1/1 pre

發哥叫家輝讓吓「哥哥」學友呀。

next 1/1 pre

家輝你識做

next 1/1 pre

學友就不是味兒咁話:「我喺印度攞過㗎!」

next 1/1 pre

張學友(左起)、劉嘉玲、周潤發

next 1/1 pre

周潤發(左起)、劉嘉玲、張家輝、張學友

next 1/1 pre

周潤發、劉嘉玲、張家輝、張學友等亮相《賭城風雲III》首映禮,並接受傳媒訪問,眾人妙語連珠,引發哄堂大笑。

周潤發在訪問開始前,已先幽默地講出開場白:「我哋套戲有3個影帝,喂,張學友咪行咁慢,扮大牌不過如果問我呢,我都貼張學友攞。嘉玲,係得我同你冇(提名)咋喎!張家輝你讓吓你大佬(學友)啦,佢未攞過。」

嘉玲則說:「我都贊成畀學友,我哋喺呢行咁多年,演技總會有,如果我同周潤發係評審,一定選學友!」

學友不是味兒說:「好鬼可憐,我喺印度攞過㗎,都感受過㗎!不過嗰時印度經濟唔好,冇搞頒獎禮,淨係通知有獎啫。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!